Alla inlägg under januari 2011

Av mammas-lilja - 31 januari 2011 20:13

Jag tänkte berätta för er som läser min blogg om de människorna som står mig närmast.En av mina bästa vänner E vi har känt varandra i 9 år och vi bodde  grannar när vi bodde i lägenhet, vi har barn i samma ålder och hon är B gudmor. Hon kan jag berätta allt för, vilket jag görvi är egentligen varandras raka motsatser kanske därför vi funkar så bra ihop hon finns där för mig i vått och torrt precis som jag för henne. Och tog mig bara 5 år av tjat att få de att flytta hitMin andra bästa vän S har jag inte känt så länge och hur vi lärde känna varandra är en lite rolig historia, hon är min systers ex man nya festmömen när vi började umgås var det som jag hade känt henne i hela mitt liv, hon får mig att skratta nästa hela tiden, en mer glad och sprallig tjej får man leta efter, ser det positiva istället för det negativa och hon är dessutom min                              Personliga tränare, hon får mig att se vacker till Beachen 2011hon är en helt underbar person som jag är glad att hon e en av mina närmsta vännerSen min tredje bästa vän S, jag bara skrattar när jag tänker på henne, vi träffades genom jobbet, men nu jobbar vi inte på samma jobb längre, hon är en riktigt partyplingaoch vi har så jävla roligt när vi åker på våra x-ningar, hon och jag är lika på många sätt, båda är väldigt, väldigt envisatur att vi tycker väldigt lika i det mestaoch dessa tjejer älskar jag så mycket och jag är väldigt glada att ni finns i mitt liv ni betyder väldigt mycket för mig ska ni vetaSen har vi min älskade store bror Ksom är den snällaste människa jag känner, ibland för snäll för sitt eget bästa och han kan jag vända mig till när som helst och med vad som helst och han finns där i vått och torrt och jag älskar han så mycket och han förtjänar bara det bästa. Men den som jag älskar mest är min underbara make som har funnits vid min sida i 13 år och han och jag har våra upp och ner gångar men jag har ett häftigt temperament och som sagt är jag väldigt envis men han är min riddare på sin vita häst och har i många år försörjt mig och det som värmer mest är att han finns vid min sida under min sjukdom, aldrig avvikit en enda gång och tagit hand om familj och hus och bollat sitt jobb när jag åker in och ut på sjukan samt att han stöttar mig när jag är ledsen och vill hem;) jag är glad att han står ut med mig och mina alla konstiga grejer med migälskar dig så mycketMen jag har fler vänner som betyder väldigt mycket för mig;) men om er berättar jag om en annan dag

Av mammas-lilja - 31 januari 2011 07:13

Vilken jävla skit morgon detta är rent ut sagt vaknat tidigt fast det kan bero på att jag gick och la mig kl 21 går men då sov hela min familj, maken gick och la sig 20:20. Så då fanns det inte någon vits med att vara vaken. J ska vara hemma idag me men i morgon ska han till skolan han me. Jag längtar tills jag och maken är pensionärer då man får sova tills man vakar av sig själva, men då har man pajat kroppen redan med för lite sömn i flera år så då är den inställd på sova 5-6 timmar per natt så om man lägger sig vid 22 tiden så lär man vakna 4 och vara klar vaken och förbannar man sig varför man inte sover längre. Nä jag säger då det igen, jävla skit morgon, så är det måndag också

Av mammas-lilja - 29 januari 2011 22:16

 
Av mammas-lilja - 29 januari 2011 22:08

Idag har vi inte gjort många knop, J fick tillbaka feber igår så det blir en lugn hemma helg för oss. Jag har ont över ryggen idag men det var väntat  jag mms upp middagen som var riktigt god än är jag inte trött på rödbetssallad fast vi har jul färsk i minnet jag har läst ut den först av de tre böckerna jag köpte, så bra och spännande.

Av mammas-lilja - 28 januari 2011 18:29

Idag har jag tatuera mig igen ? idag blev det barnens namn. När jag fyllde år fick jag presentkort av mina två bästa vänner S och E ? och det gick precis på 600 kr just som jag fick av de ? är såå himla nöjd. 

Av mammas-lilja - 28 januari 2011 18:05

Så i kväll är det let's dance och fredagsmys med barnen, maken är ute med sina arbetskompisar och ska ta några öl. Men idag ringde jag sjukhuset för att boka en tid till min läkare men han hade inte någon förrän i mars men jag blev ledsen då så skulle han prata med min dr sen åter komma, och sen på eftermiddagen så ringde han och de hade inga tider men min dr chef hade en öppning den 10:e så då ska jag träffa han, för har fortfarande ont i magen. Hoppas han har något svar på vad som är för fel på mig.

Av mammas-lilja - 28 januari 2011 17:55

Sen unna jag mig årets första semla och de är nog de godaste semlor jag någonsin ätit

 
Av mammas-lilja - 27 januari 2011 21:25

Av det jag köpte

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards