Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Smärta...

Av mammas-lilja - 23 februari 2011 22:04

Just för tillfället ligger jag i min säng i fosterställning och bloggar från min telefon och har fruktansvärt ont i min mage:( i morgon måste jag ringa mott jag höll på göra det i morse men tänkte avvakta vilket var jä_a dum av mig. Jag blir bara sämre och sämre och det här suger riktigt hårt både fysiskt och psykiskt:( har funderat starkt att åka in på sjukan men jag hatar att ligga där:( men i morse trotsa jag min make, jag var såå sugen på nybakat bröd, i varje blogg man läser så står det om nybakat bröd och har nu varit sugen på det i flera dagar så jag fuskade lite köpte halvfabrikat en påse med allt färdigt bara blanda jäst och vatten för jag orkade inte baka bröd för jag har så ont i min mage. Men det blev inte så gott som det var i mitt huvud:( jaja maken sa att det var för jag fuskade och han har säkert rätt men blev lite ledsen ville äta gott bröd med marmelad och ost på:( men men... Ska nu gråta mig igenom en natt till precis som i går natt:( men till er som läser detta sov gott och dröm sött.

 
 
Ingen bild

Annika

23 februari 2011 22:39

Men älskade vän...jag gråter med dej...snälla, SNÄLLA ring imorron till mott. och till mej...tänker på dej..alltid
//Bamse kram Annika

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammas-lilja - 11 oktober 2014 22:23

Att bilda familj med två st som har tre barn var är det inte lätt, det är inte lätt om man inte har likvärderingar ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 17:10

Ett år sen låg jag en hel månad på sjukhuset o vred mig av smärtor och av jävla ångest!! Då hade fallit i den bottenlösa hålet o hittade en botten men kunde inte ta mig ur hålet... Nu när jag tittar tillbaka ett år senare fattar jag inte hur jag ens ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 16:49

Hösten är så fin med alla färger o gå i skogen o plocka svamp är så fridfullt!! ...

Av mammas-lilja - 7 oktober 2014 00:29

Var på sjukhuset idag, på smärtmottagningen, o kom fram till att jag måste lära mig att säga nej o samt att lyssna på min kropp, som ex när jag möter nån bekant o vi står o snackar, min kropp börjar värkar o smärtan blir bara värre o värre så iställe...

Av mammas-lilja - 5 oktober 2014 22:20

Det är så konstigt hur vi människor fungerar. Som nu när jag ligger i skilsmässa o han blev arg o tycker en massa saker om mig när jag inte gör som han vill o jag blir arg, när han gör samma saker som han förbjudit mig att göra. Vi blir så arga o ibl...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards