Alla inlägg under mars 2011

Av mammas-lilja - 31 mars 2011 10:33

I dag mår jag såå mycket bättre, nu ligger jag i min soffa och tittar på en film och det är så skönt att bara vara idag...

Av mammas-lilja - 31 mars 2011 10:31

Dag 04 - Målet med min träning/därför tränar jagJag tränar för att jag ska må bra, både fysiskt och psykiskt, den känslan jag hade när jag sprang 6 km på 41 min den är obeskrivlig. Sen vill jag även träna styrketräning för huden dra ihop sig bättre än om man inte styrketränar. Och när jag går ut och springer/åker i väg till gymmet så får jag lite tid för mig själv och jag gör något för mig själv också. Det är såå tråkigt att jag har blivit sjuk nu så jag inte kan träna, jag kan sätta igång spotify och lyssna på min träningsmusik så vill jag bara ute och springa. Men det får vänta tills jag är frisk igen.

Av mammas-lilja - 30 mars 2011 17:58

Idag har jag legat på soffan och halv sovit, sett två filmer, 27 dresses och flickan som lekte med elden. Men mår fortfarande dåligt:(

Av mammas-lilja - 30 mars 2011 10:11

I morse skrämde jag slag på hela familjen. Jag låg i sängen och kände lite molande värk, på höger sida (jag har annars ont på vänster sida) och B låg bredvid mig i sängen och vi myste lite. Sen la jag mig på rygg och det kändes som någon körde in en kniv i magen på mig och det var en sådan fruktansvärd smärta att jag trodde att jag skulle dö, och tårarna sprutade och jag skrek och killarna kom springande och B blev helt vettskrämd. Smärtan höll i sig så jag visste inte vad jag skulle göra så Jag ringde maken så sonen pratade med han och han var på väg att åka hem men jag lyckade på nått sätt ta mig upp på benen och ut i köket och få i mig morfinet så nu har smärtan avtagit men är öm över stället i magen där jag fick ont men magen är mjuk, så det är ryggläge som gäller idag:(

Av mammas-lilja - 30 mars 2011 10:00

Dag 03 - Mitt sjärntecken

Jag är född i skyttens sjärntecken.

Stjärntecknet Skyttens egenskaper:
Den typiska Skytten är aktiv och frihetsälskande. Skytten har stort behov av omväxling och social stimulans.
I relationer och samarbete är Skytten ärlig, rak och välmenande.
Med sin ivriga, spontana läggning kan Skytten ibland av ren obetänksamhet vara lite klumpig och trampa andra på tårna.
Skytten är öppen och pratglad, generös och frimodig.
Skytten trivs i naturen och på resande fot. Det brukar bli många spännande resor för den som är präglad av detta eldtecken.

Skytten är med sin optimism och välvilliga läggning duktig på att inspirera andra.
Generositet och humor hör tecknet till. Strävan efter nya intryck och upplevelser kan göra Skytten en aning rastlös.
Men Skytten bekymrar sig inte i onödan utan rusar glatt framåt mot nya äventyr.
Här finns en stor kunskapstörst och nyfikenhet på livet som leder in Skytten på spännande stigar.

Ett intresse för livsåskådningsfrågor brukar komma med åren.
Skytten är en sökare som vill prova sig fram i tillvaron.
Frimodig och djärv, men samtidigt bestämd och viljestark till sin läggning. Lyckoplaneten Jupiter styr över tecknet.
Det gör Skytten till en glad optimist med siktet inställt på framtiden.
Den som är präglad av detta vetgiriga tecken slutar aldrig att längta efter nya spännande upplevelser.
Skytten delar gärna med sig till andra av sina tankar och erfarenheter och är ofta en god pedagog.
 
Skyttens tidsperiod: 23/11 - 21/12
Plats i zodiak: Nionde
Planet: Jupiter
Element: Eld
Kvalitet: Föränderlig
Polaritet: Positiv
Källa: © Anna Granberg, astrolog och författare och http://www.dagenshoroskop.nu/horoskop/stjarntecken/index9.html

Av mammas-lilja - 29 mars 2011 14:42

Nu har jag varit ute med min lille syster, det är inte ofta hon och jag får kvalitetstid ihop och det var himla trevligt och nästa vecka får jag massa tid med henne;) men nu ligger jag i soffan och vilar innan jag ska hämta B. Vad ska man äta till middag idag då? Inget lockar:( kom med förslag...

Av mammas-lilja - 29 mars 2011 10:29

Nu sitter jag och väntar på att systra min ska komma och hämta mig så ska vi åka en sväng... synd att inte solen skiner..

Av mammas-lilja - 29 mars 2011 10:08

Dag 02- I mina öron när jag tränar:

Jag lyssnar på musik, har spotyfi och har gjort en musiklista där som jag lyssnar på när jag tränar.

Några favorit låtar är:

-Secret of the blade med Brennan heart

-In the end med Brennan heart

-Louder than words med David Guetta

 några låtar som lags dit på sistonde är (Men jag har inte kunnat träna på tre månader)

-S&M med Rihanna

-Rockstar 101 med Rihanna

-F**kin´perfect.



-

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards