Alla inlägg under april 2011

Av mammas-lilja - 30 april 2011 21:54

Hej alla som läser detta och Annika;) ja jag lever;) har bara haft två häktiska dagar och är helt slut nu så jag kommer redo göra för de i morgon kram så länge;)

Av mammas-lilja - 28 april 2011 23:11

Idag har smärtan hållit i sig, jag fattar inte varför, för jag äter regelbundet smärtlindring?! Ibland när jag har tagit smärtlindring så känns det riktigt bra, har inte ont alls och då kommer tankarna, att jag borde sluta med pillerna, men sen när tiden går och jag glömmer ta den på rätt tid så kommer smärtan som ett brev på posten, och jag ligger i fosterställning och gråter, tråkigt nog:( jag börjar bli riktigt less nu... I morgon ska jag få lite kvalitetstid med I, jag har saknat att umgås med barnen. Sen ska jag hitta på något med S nått som hon tycker kul. J är lite liten för sånt än men jag tänkte att när sommarlovet kommer får han sova här i några dagar.  Om han vill det förstås;)

Av mammas-lilja - 28 april 2011 12:13

Dag 26 - Då älskar jag att blogga-när jag har något att berätta, som om jag har gjort något, varit på sjukan eller på bio typ. Eller lagat/bakat något gott.

Dag 27 - Detta skulle jag vilja utöva-kampsport, MMA. Mina killar har börjat på det och det ser skit kul ut, skulle vilja pröva det när jag blir frisk.

Av mammas-lilja - 28 april 2011 11:51

Inom en snar framtid ska jag operera mig, och jag börjar bli nervös, visst jag VILL verkligen detta men att bli sövd är inte kul, jag får panik när jag vaknar och smärtan när hela magen är öppnad, är inte och leka med. Men min största oro är tänk om inte magsmärtorna försvinner vad gör jag då?? Min glädje är blandad med oro inför en operation, men jag är glad att jag ska få bli av med stomin.

Av mammas-lilja - 28 april 2011 11:02

Nu ligger jag på min altan och det är där jag kommer vara hela dagen,  har satt på mig min bikini och hoppas jag får lite färg på mina vita ben, jag kan lika gärna ligga här och ha ont i magen som på soffan.

Av mammas-lilja - 27 april 2011 22:11

Idag har jag umgåtts med min bästis och det är mysigt att få vara med dig, sen har jag legat på min soffa med ovanligt mycket smärtor, tror att de kommer från då jag försöker vara duktig och gå kortare promenader men det får jag sluta med eller sakta ner på farten, sen på kvällen gick jag och min bästis till kiosken med våra barn och köpte mjukglass (fick dela med B och det räckte alldeles väl för mig) nu ser jag i kors, hoppas jag mår bättre i morgon

Av mammas-lilja - 27 april 2011 06:21

Min middag i går, grillad ytterfläskflie med hasselbackpotatis, sallad och bea.

 
Av mammas-lilja - 27 april 2011 00:15

Dr ringde vid 14 tiden, och nu har han skickat i väg remissen till kirurgen idag, (nu blev jag rädd) han tyckte inte att vi behövde vänta tills jag har varit på gyn, så om jag inte hört något nästa vecka skulle jag ringa och efterlysa den. Sen ändrade han min smärtlindring, han var inte lika rädd över doserna utan mer över att jag inte ska ha ont, för sen när jag opereras så ligger jag inne då trappar jag ner på smärtlindringen innan de släpper hem mig. Om nu smärtan försvinner efter operationen??? Jag har suttit ute idag i solen, och bränt mig, fast jag har predikat för mina barn att vårsolen är stark och farlig och att de inte ska sola, så lyckades jag göra det själv, klantigt. I morgon ska jag ta in min svarta sopsäck med sommar kläder i mindre storlekar ska bli kul och se vad man kan och vill ha;) så vad det här med sömnen i dag me, men idag har jag inte ens somnat än, är helt speedad i mitt huvud i kväll.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Skapa flashcards