Alla inlägg under juli 2011

Av mammas-lilja - 31 juli 2011 00:15

 

M

Jag är tacksam för att jag är Mamma till tre underbara barn.

Jag är tacksam för att jag har världens bästa svärmor och svärfar, M och M.

Jag är tacksam att jag är moster åt 3 underbara barn och även faster åt söta lilla B.

Jag är tacksam för all god Mat, jag älskar det.

Jag är tacksam för de två andra dagisfröknarna på min dotters avd, M och M.

Jag är tacksam för mediciner som gör att jag kan leva ett någolunda sådär liv, istället för att ligga och ha ont och inte kan stå på benen.

 

Av mammas-lilja - 29 juli 2011 23:32

 
Av mammas-lilja - 29 juli 2011 23:31

Middagen i går

 
Av mammas-lilja - 29 juli 2011 23:28

Idag har jag varit hos dr med min son, L som har hostat i 2 veckor och nu fått ögoninflammation och han hade nån inflammation i luftrören så han fick antibiotika, annan hostmedicin än den vi hade hemma, och ögonsalva. Så om ett par dagar bli han bättre iallafall så det är skönt. I går gjorde jag trolldeg till min dotter och under tiden hon bakade med den så bakade jag muffins;-) sen så blev jag så sugen på nuggets med ris och tzatziki och det var så gott;) och i kväll gjorde jag kyckling tacos men nu kände jag och övriga Fam medlemmar att vi inte ska äta det på länge, för nu e vi less på det. Så nu måste jag hitta en annan fredagsmys middag? Hjälp mig, ge förslag!!!!

Av mammas-lilja - 29 juli 2011 23:02

L

Jag är tacksam för min andra son L.

Jag är tacksam för jag har många Lediga dagar på mitt jobb, efter som jag jobbar natt.

Jag är tacksam för att jag är lyckligtlottad att jag har fått tre underbara barn och att jag har en make som stöttar mig när jag mår som sämst och älskar mig och att vi bor i ett hus, att jag har så bra vänner som Annika, E, S, S, Bettan, och många flera.

Av mammas-lilja - 28 juli 2011 23:30

K

Min storebror K är den snällaste människan jag känner han gör aldrig någon illa och ställer upp när man behöver hjälp i den mån han kan jag är evigt tacksam för att jag är hans lillasyster och hans flickvän K, de är så söta ihop och jag önskar er all lycka  är jag tacksam för att du har hittat dig en tjej som gör dig så lycklig, och jag hoppas min bror gör dig också lycklig, K.

Jag är tacksam för att uppleva Kärlek, jag träffade min make när jag var 16 år och vi fortfarande tillsammans och gifta och det är inte så vanligt i dagens samhälle.

Jag är tacksam att jag kan gå in i vilken butik och Köpa Kläder som jag vill ha i min storlek och inte låta storleken styra vilka kläder jag kan ha/Köpa.

Jag är också tacksam för mina Kompisar, att jag har bra Kollegor på mitt jobb, och jag är tacksam för Kalas för jag älskar att få presenter.

Av mammas-lilja - 28 juli 2011 01:18

J

Min äldsta son J är jag tacksam för.

Min syster J och hennes son J är jag också väldigt tacksam för.

Jordgubbar på sommaren.

Jag gillar Julen och julklappar.

Jag gillar att jogga.

Av mammas-lilja - 28 juli 2011 01:07

Idag har vi sett Harry Potter aoch jag tyckte att den inte var så himla bra, den hade jag lika hyrt på dvd. Men sonen tyckte den var bra. Sen idag fick jag ett konstigt ryck och började skura ytorna och nu känner jag i min kropp att det straffar sig:(  fast det spelar ingen roll för i morgon ska jag inte göra någt.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards