Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Så var jag inne igen

Av mammas-lilja - 20 september 2011 21:26

Så nu är jag inne igen, samma sal och samma säng, vad sägs om det? Jo as tråkigt!!! Hade hoppas på en ensam sal. Jag ligger inne för att fixa min smärtlindring och inget annat, för nästa vecka startar min behandling, jippie!!!Så jag kom in kl 1 och hade då riktigt ont, för jag hade fixa lite hemma innan jag åkte jag vek tvätten, plocka upp från golvet. Och väl inne så får fick jag ganska omgående fick jag träffa en AT läkare och jag förklarades vad jag ville få ut av denna vistelsen och så kom överläkaren in till mig och han trodde inte riktigt på plåster som han sa det är som byta från whisky till konjak, det är same same but different!!! Men han och AT läkaren kommer vid kl 8 och då ska vi diskutera vad vi ska göra. Men sen så sa han att jag har fritt med smärtlindring för att de ska se hur mycket jag behöver för att vara uppe och röra på mig utan att dö av smärta. Men idag har det varit mycket tårar och smärta, jag väntar in i det sista innan jag ber så om det inte kommer på en gång är det kört, och några såna har det varit i dag. Middag i dag tog jag pasta m vitvinssås med lax. Laxen var helt ok, lite torr men såsen smakade mjöl, så det gick inte att äta så jag fick en näringsdryck istället som var riktigt god. Jag saknar mina barn och min make såå mycket, önskar att de kunde fixa det över en natt, men det händer knappast, men de har till fre på sig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammas-lilja - 11 oktober 2014 22:23

Att bilda familj med två st som har tre barn var är det inte lätt, det är inte lätt om man inte har likvärderingar ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 17:10

Ett år sen låg jag en hel månad på sjukhuset o vred mig av smärtor och av jävla ångest!! Då hade fallit i den bottenlösa hålet o hittade en botten men kunde inte ta mig ur hålet... Nu när jag tittar tillbaka ett år senare fattar jag inte hur jag ens ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 16:49

Hösten är så fin med alla färger o gå i skogen o plocka svamp är så fridfullt!! ...

Av mammas-lilja - 7 oktober 2014 00:29

Var på sjukhuset idag, på smärtmottagningen, o kom fram till att jag måste lära mig att säga nej o samt att lyssna på min kropp, som ex när jag möter nån bekant o vi står o snackar, min kropp börjar värkar o smärtan blir bara värre o värre så iställe...

Av mammas-lilja - 5 oktober 2014 22:20

Det är så konstigt hur vi människor fungerar. Som nu när jag ligger i skilsmässa o han blev arg o tycker en massa saker om mig när jag inte gör som han vill o jag blir arg, när han gör samma saker som han förbjudit mig att göra. Vi blir så arga o ibl...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards