Alla inlägg under november 2011

Av mammas-lilja - 30 november 2011 10:09

Igår så har jag träffade dr på smärtmott igen och vi åter tog där vi slutade sist, och vi har kommit fram till, att jag ska byta ut lite piller, till nya lite bättre, sen ska jag få träffa sjukgymnasten och psykologen och några veckor ska jag tillbaka till dr sen, då har jag träffa hela team på smärtmott som ska göra plan för hur jag ska kunna återkomma tillbaka till en normal tillvaro. 

Av mammas-lilja - 29 november 2011 21:55

Idag vill jag säga till dig min underbara vän att jag är grymt imponerad av dig, du är en bra mamma och du är så modig som tänker tanken att gör detta.. Ville bara att jag är grymt imponerad att du klara av att ens tänka tanken, är inte inte vara det lättaste, du vet var du har mig om du har behov att ventelera, du e en jävligt duktig mamma.

Av mammas-lilja - 29 november 2011 21:51

Igår frågade svärmor vad jag önskar mig när jag fyller år, jag fyller år på lördag, och jag önskar mig nya vinter stövlar som jag inte fryser fötterna av mig!! Som jag gjorde förra vintern, så innan vi var på försäkringskassan så shoppade vi skor ;-) till mig så hittade hon skor till B också och de var så himla snygga, så hon fick nya skor också!! vad tycker ni om de??

Av mammas-lilja - 29 november 2011 21:50

 
Av mammas-lilja - 29 november 2011 21:47

Världen bästa svärföräldrar har jag!!! De ställer upp när det är kriser, och då menar jag inte vanliga kriser, utan allvarliga, som i går skulle jag träffa min handläggare, var jag jättenervös och min svärmor följde med som stöd, när jag känner att livet inte vill som jag vill, finns hon där och stöttar mig och min familj, även hennes, eftersom jag är gift med hennes son;-) men ni fattar!!! 

Av mammas-lilja - 29 november 2011 18:38

Jag träffade försäkringskassan igår och det gick kanonbra, jag skulle berätta hur min vardag såg ut och hur behandlingen gick och hur min/vår (min dr och jag) plan ser ut och vilken vårdkontakt jag har och vad som väntar framöver och lite sånt och hur min sociala tillvaro ser ut, det tog runt en timme och det gick bra.

Av mammas-lilja - 28 november 2011 21:33

Så helgen är över och så här har jag spenderat den :-)I fredags gjorde jag inget, låg på soffan och glodde tv.I lördag åkte jag med svärmor och Bs gudmors mamma till en affär och shoppade KLÄDER!!! Handlade massa julklappar till killarna och B, sen köpte jag lite till mig också. Två par leggins, tights, tre toppar, en skjort tunika, två koftor. Och vi tog det lugnt och sakta och det var inte så stort så faktiskt klara jag mig utan att kollapsa!!!Sön och första advent bestod av att julpyta och slappa, maken och L va på bio medan vi övriga var hemma. Började på söndag kväll känna att smärtan började komma och under natten så sprang jag på toa trots piller :-( Idagens utflykt berättar jag om i morgon!!

Av mammas-lilja - 23 november 2011 22:26

Vilken jävla skit dag!!!!! Är helt utmattad, känns som någon kört över mig med en ångvält...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards