Alla inlägg under september 2012

Av mammas-lilja - 29 september 2012 00:11

Trött trött trött det går inte ens beskriva hur slut jag e, noll eneyrgi, kelarar av att vara vaken 30-40 min i stöten, vill sååå mycket men jag tar mig inte ens ur säng,
Pratade med min dr på smärtmott och Shit vad hon e bra m, hon får mig att dölja mina djupaste tankar utan att
ens tänken ensemble, har lu

Av mammas-lilja - 26 september 2012 17:16

Så var jag hemma igen!!! Blev en aningen chokad blev jag när dr sa att jag fick åka hem.

Av mammas-lilja - 25 september 2012 19:59

Idag är jag ledsen!! Jag e sjukt less på detta, vill bara åka hem, till mina barn och N, och mitt liv!!! Vill träffa mina vänner, pyssla med pärlorna, äta mat med min familj, göra vardagliga saker som gå på föräldramöte, jag vill helt enkelt hem!!!!!!!

Av mammas-lilja - 24 september 2012 15:05

Så om att man inte har tillräckligt med problem just nu så undersökte dr mig och han tror att jag har magkatarr, sen har jag fått svamp i munnen av allt antibiotika, jippie!!! Eller inte!! Sen i går morse hade jag feber sen var jag feberfri hela dagen men kände mig lite hängig innan jag somna, vakna jag kl 3 med frossa och då ringde jag på ssk och jag hade 39,3 i temp. Sen gjorde hon alla kontroller så jag skulle få sova, och kl 7 somna jag och kl 8 kom dag personalen in och väckte mig!!!

Av mammas-lilja - 23 september 2012 05:30

Igår efter den underbara lunchen (not) fick jag komma in till urologen IGEN, samma sal som första gången, så jag fick ett singel rum med en el hiss säng och en underbar utsikt. Hade bara maten varit lite bättre så den hade gått och ätit så hade jag ändå vilja åka hem men det hade varit drägligt. Denna gång vill jag gärna bli frisk. Innan jag åker hem skulle vara bra!!

Av mammas-lilja - 22 september 2012 12:08

I morse trodde jag att jag skulle brinna upp, då tempa de mig, 39,5 och jag fick Alvedon sen rann svetten så hela jag och sängen var blöta, så kom en ssk in och öppnade ett fönster så resten av salen frös medan jag njöt!!! I en timme sen sa en av de andra till en ssk så stängde hon fönstret. Men efter frukosten så hoppade jag in i duschen sååå skönt!!
Sen kom lunchen, se bilden!! Skulle ni äta det?
Och dr från urologen kom också förbli och sa att jag skulle komma in till de nu. Hoppas och håller alla tårna på att jag får ett singel rum.

Av mammas-lilja - 21 september 2012 14:47

Då ligger man på akuten igen :-( och ska bli inlagd på urologen men det var fullt så hamnar på ava på väntan på plats.

Av mammas-lilja - 19 september 2012 05:46

Mer bilder

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards