Alla inlägg under december 2012

Av mammas-lilja - 31 december 2012 17:47

Idag är det sista dagen på detta jävla år, och jag hoppas verkligen att detta helvetet kommer vända och 2013 kommer bli bättre. Jag har mått dåligt både fysiskt och psykiskt så jag på gränsen har blivit apatiskt hoppas att jag ska få lite mer ork att jag kan blogga för jag saknar det enormt. Jag önskar er all ett gott nytt år och hoppas att 2013 kommer bli kanon!!!

Av mammas-lilja - 27 december 2012 00:41

Jag vet att jag inte har skrivit på länge. Även om jag har haft massor att skriva om så är det orken just nu som tryter mest, jag har gått ner väldigt djupt i min depression just nu och det är tungt och jag hoppas att det kommer ordna sig utan att jag måste sälja min själ.
Julen har varit har och det var den bästa på flera år fast mina hjärnspöken gjorde det hemskt jobbigt. Jag har beslutat att avgifta mig så inom en en snar framtid går min vilja igenom!!!

Av mammas-lilja - 21 december 2012 21:17

Jag tror jag håller på bli tokig, kan inte sova för då börjar hjärnan rulla och jag orkar inte me de svarta tankarna.
Jag ska ta itu med mitt liv nu.
Jag har beslutat mig för tillfället att inte göra saker som slå tillbaka på mig även om jag bara vill skrika!!!!

Av mammas-lilja - 18 december 2012 01:00

Några fler bilder

Av mammas-lilja - 18 december 2012 00:20

Snygga smycken bara att höra av dig om de är intressant

Oj

Av mammas-lilja - 18 december 2012 00:12

I morgon ska jag upprepa min helvetes vecka :-( fett deprimerande!!!
Men över till lite julklappar bara hojta till!!!

Av mammas-lilja - 8 december 2012 23:27

Idag kan inte mina tårar sluta rinna, känns som jag ska sakta men säkert dö, tryck över bröstet, panik ångest så det bara skriker om det, hur ska jag orka mig igenom detta helvetet? Ibland vill jag bara lägga mig ner i sängen och bara dra täcktet över huvudet.

Av mammas-lilja - 8 december 2012 02:00

Jag vet efter regn kommer solsken men detta åskväder som drog in för snart 2 timmar sen är ett som komma ta evigheter att läka ifrån, jag förstår inte bara....
Men till något annat som kommer stärka MIG som person och mamma är att på ons kommer det en LLS handläggare hem till mig för att se vad för hjälp jag behöver samt vad de erbjuder.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards