Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Sjuka!!

Av mammas-lilja - 28 mars 2013 22:22

I morse kände jag att det var dax för B att gå till dr, vår hostmedicin började ta slut och det är påsk och lång helg inför dörren så det är bra att ha det gjort, maken tyckte B började bli frisk och förvisso det gjorde jag me men nått sa att vi ska gå till dr. Och mycket riktigt, hon har öron inflammation i ena örat, sänkan låg på 94 ( den ska vara under 10) så en lung inflammation på gång :-( dr skrev ut antibiotika och hostmedicin men hon är så pigg, ibland när jag har tagit henne till dr och JAG tyckt hon har varit dålig så tittar dr på mig för ungen är typ helt frisk, men nu när hon såg frisk ut var hon riktigt sjuk, dr sa att om inte febern är borta till lör måste vi åka in till stora sjukhuset :-) nu är det dax för mig att bli mera sjuk som att det andra inte räcker :-( börjar känna i lungorna nu, när helgen är över ska jag tillbaka och kolla så sänkan är på väg tillbaka för B, typiskt att vi ska bli sjuka nu när det är dax för påsklov för killarna, det är sjukt att det är i slutet av mars nu, ska detta år också bara springa i väg precis som förra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammas-lilja - 11 oktober 2014 22:23

Att bilda familj med två st som har tre barn var är det inte lätt, det är inte lätt om man inte har likvärderingar ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 17:10

Ett år sen låg jag en hel månad på sjukhuset o vred mig av smärtor och av jävla ångest!! Då hade fallit i den bottenlösa hålet o hittade en botten men kunde inte ta mig ur hålet... Nu när jag tittar tillbaka ett år senare fattar jag inte hur jag ens ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 16:49

Hösten är så fin med alla färger o gå i skogen o plocka svamp är så fridfullt!! ...

Av mammas-lilja - 7 oktober 2014 00:29

Var på sjukhuset idag, på smärtmottagningen, o kom fram till att jag måste lära mig att säga nej o samt att lyssna på min kropp, som ex när jag möter nån bekant o vi står o snackar, min kropp börjar värkar o smärtan blir bara värre o värre så iställe...

Av mammas-lilja - 5 oktober 2014 22:20

Det är så konstigt hur vi människor fungerar. Som nu när jag ligger i skilsmässa o han blev arg o tycker en massa saker om mig när jag inte gör som han vill o jag blir arg, när han gör samma saker som han förbjudit mig att göra. Vi blir så arga o ibl...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Skapa flashcards