Alla inlägg under september 2014

Av mammas-lilja - 30 september 2014 23:12

Oj nästan ett år har gått men det känns som evigheter sen sist.
Hänt så sjukt mycket under detta år, min pappa gick bort knappt två veckor efter det sista inlägget, jag låg på sjukhuset två veckor till ungefär o sista veckan kom min pappa in hamna två våningar under mig. O var jättedålig. Ons blev jag utskriven den 30/10 på min prinsessas födelsedag!!! O den 1/11 gick min pappa bort o det var fruktansvärt!! O i två veckor gick jag omkring i dimma med bråk o tjafs hemma till att planera en begravning o det blev mycket konflikter runt det. Samtidigt som min kropp kämpa mot alla kramper och smärtan i min kropp går inte ens att beskriva med ord. Att kliva ut ur sängen varje morgon kändes som jag blev träffad av tusen knivar som pentrera min kropp o all sorg som gjorde min sjukdom tusen gånger jobbigare än vanligt. O se mina barn må fruktansvärt dåligt, glädje att ha fått hem mamma efter 4 veckor på sjukhuset. Men även smärtan i deras ögon över att mamma är sjuk o morfar dog o mamma så ledsen o det oändliga bråket mellan mamma o pappa.

Idag ligger vi i skilsmässa o det är så sjukt slitsamt för alla parter. Men mest för min älskade barn!!!

Man säger att det som inte dödar det härdar, men detta år har brytit mig på alla sätt det bara gått. Men under detta år har det funnits glimtar av glädje också även om det är ett år av många tårar så finns det även några skratt också!!!



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards