Alla inlägg den 10 februari 2011

Av mammas-lilja - 10 februari 2011 20:18

Han var en riktigt bra doktor, fast det kanske man måste vara när man är överläkare över hela medicin tjohejsan på ren svenska alltså men det är min UL som spökar men har de två undersökning kvar ändå att göra men han skrev ut xylocain Salva för att se om det lindrar smärtan lite sen sjukskrev han mig men det bästa var att han brydde sig om vad man sa och han trodde mig, har träffat alldeles för många klåpare och vet att det inte är alltid de gör det.Åh vilket underbart väder, ja jag     Vet att det är feb och detta är vanligt feb väder men jag e faktiskt riktigt less nu, vill ha vår  och värme nu, ja tack.

Av mammas-lilja - 10 februari 2011 09:13

I morse Visde vågen 58,9 det börjar närma sig. Fast jag har inte bestämt mig om jag vill väga 55 eller 52, ganska häftigt att gått ner 30 kg. Det är som en av killarna helt jävla sjukt Fast skoja inte, detta är ett I-lands problem

Av mammas-lilja - 10 februari 2011 09:10

Nu e jag på väg till SÖS och får se vad dr har och säga... Jag återkommer senare

Av mammas-lilja - 10 februari 2011 09:08

Igår fick jag en kallelse att göra magnetröngten nästa tis och det var ju så himla typisk för den dagen var jag ju uppbokad att göra en kapselundersökning, som är en undersökning av tunntarmarna och då måste jag svälja en kamera som sen tar bilder inifrån tarmen på väg ut. Men när jag ringde de så hade de ingen tid för förrän efter undersökningen och då måste man vara säker på att kameran kommit ut för den är tydligen Inge bra att ha i magen när man gör magnetröngten. Så det lär dröja innan jag får göra den

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards