Alla inlägg under december 2011

Av mammas-lilja - 28 december 2011 21:15

Jag är så glad att jag tog beslutet att ändå ge dig en chans till. Jag vet att våra barn är glada, men det betyder ändå inte allt för de växer upp och flyttar hemifrån och då har jag ändå dig kvar. Nu när vi har varit i det svarta hoppas jag att vi aldrig mer behöver komma dit men som du sa härom dagen då har vi lång väg att gå och sakta men säker bygger vi upp det vi en gång förstörde och jag hoppas att vi bygger den ännu bättre än vad den var förut. Jag måste medge att ibland kan jag känna mig orolig men de blir bara mindre och mindre. Jag känner mig så stolt när du ringde idag och berättade det du berättade om oss och jag ville bara säga till dig att jag älskar dig me och jag finns här för dig när du behöver mig.

Av mammas-lilja - 28 december 2011 21:00

I går var det att kliva upp precis just som när jag somnat och sov som skönast!!! Imorse var det inte roligt, var sjukt nervös inför besöket. Lämnade sen B på dagis och sen hoppa in i taxin och mot sjukhuset för att träffa psykologen, det märktes att det var mellandagarna och att många som har sem för färden in tog inte ens hälften så lång tid som vanligt. Själva besöket gick väldigt fort och det var sjukt hur hon kunde sätta ord på saker som jag inte ens har tänkt på och när jag gick därifrån så kändes allt så himla lätt och det kändes så himla bra. Men ju mer tid som gick efter besöket ju mer tänkte jag och ju sämre mådde jag men det ska ju bli bättre för det var ju därför jag gick dit. 

Av mammas-lilja - 27 december 2011 21:26

Natten som va, var inte rolig, lite sömn och många tankar...

Av mammas-lilja - 27 december 2011 00:47

Denna natts första vakna stunden och den består över att berätta för maken att I LOVE HIM ( det är väl inge ovanligt med det. För det gör väl ni me med era nära och kära kl 00:35, medans maken knappt var vaken) sen upp och hämta 5 peparkakor och satt mig på toan och nu lär jag bli sitts här bra tag nu känner jag..

Av mammas-lilja - 26 december 2011 22:32

Idag har dagen bestått av att vila sen på eftermiddagen så åkte vi och bytte makens julklapp och vi var ju inte de enda som var ute i handeln nu, så det blev inte ett så långvarig besök. I morgon ska jag träffa psykologen på smärtmott och är lite spänd över det i kväll. Har ni planerat färdigt vad ni ska göra på nyårsafton? Och vad ni ska ha på er och vad ni ska äta och dricka, ska ni gå någonstans och någon annan ska göra allt el, hur ser er perfekta nyårsafton ut? I morgon ska jag berätta vad hände här och hur den perfekta ser ut

Av mammas-lilja - 25 december 2011 21:55

Idag har jag funderat på om jag ska skaffa Facebook. Jag har aldrig haft det och jag har inte velat det heller fast nu känner jag att jag skulle vilja se vad det är alla pratar om, men är ändå rädd att jag skaffar det av fel anledning, för att se allt skvaller?! Och om jag förstår det rätt så är det så att man aldrig kan lämna det när du väl öppnat ett konto. Så varför har ni Facebook??

Av mammas-lilja - 25 december 2011 18:54

I natt blev jag och L lite dåliga i magen, troligen av vår lunch innan vi åkte till farmor vilket gjorde att det inte blev mycket sömn för mig. Så idag har jag haft magsmärtor och haft ont i magen men nu verkar det som det börjar lägga sig, för jag mår bra nu, eller så bra jag kan må i mitt tillstånd. Så dagen har tillbringas i sängen och sovit så det har varit riktigt skönt. I morgon ska jag försöka att lämna huset och byta en julklapp som jag och barnen gav maken.Sen i veckan är det läkarbesök typ varje dag för de ska göra en                   handlingsplan för mig nu. Men återkommer med den när jag vet mer.

Av mammas-lilja - 24 december 2011 20:30

Julen i år var väldigt rolig även om jag hade noll sug efter jul mat och inte har några julkänslor, barnen var riktigt nöjda och de fick jättefina presenter och det fick även jag me, jag fick några olika tröjor och en stor halsduk som som var så himla mysig. Detta år har varit så jävla sjukt jobbigt så vi fick vår present får farmor förra helgen och det var det jag hade längtat efter så länge. Men killarna fick mest kläder men även lite andra saker som tex trolleri bok, lite andra böcker att läsa, data spel & nån spelkonsol med massa spel & fler saker orkar inte rabbla allt.Det var julbord med massa mat så som vanligt, och min svärmor är så bäst på göra gubbröra och massa annan god mat men ändå lär de äta rester i minst en vecka!!Nu är nog dax att krypa ner under täcket, fast jag redan är redan där men måste bara sluta blogga :-)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards