Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Jag är stolt!!!!!

Av mammas-lilja - 28 december 2011 21:15

Jag är så glad att jag tog beslutet att ändå ge dig en chans till. Jag vet att våra barn är glada, men det betyder ändå inte allt för de växer upp och flyttar hemifrån och då har jag ändå dig kvar. Nu när vi har varit i det svarta hoppas jag att vi aldrig mer behöver komma dit men som du sa härom dagen då har vi lång väg att gå och sakta men säker bygger vi upp det vi en gång förstörde och jag hoppas att vi bygger den ännu bättre än vad den var förut. Jag måste medge att ibland kan jag känna mig orolig men de blir bara mindre och mindre. Jag känner mig så stolt när du ringde idag och berättade det du berättade om oss och jag ville bara säga till dig att jag älskar dig me och jag finns här för dig när du behöver mig.

 
 
Ingen bild

Janne

28 december 2011 21:23

Tack <3 tårarna rullar ner för min kind och jag hoppas det blir vi för alltid <3 Tack för du tänker på mig på din blogg, med tanken på att du är så sjuk. Jag blir så lycklig :) Tack min fina <3 Du är den bästa systern man kan önska sig. Kramar

mammas-lilja

28 december 2011 21:32

Det är väl självklart jag tänker på dig!! Du är min syster och jag vet att du saknar dina barn vilket jag också gör så jag vill finnas här för dig som du gjort för mig när jag varit ledsen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammas-lilja - 11 oktober 2014 22:23

Att bilda familj med två st som har tre barn var är det inte lätt, det är inte lätt om man inte har likvärderingar ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 17:10

Ett år sen låg jag en hel månad på sjukhuset o vred mig av smärtor och av jävla ångest!! Då hade fallit i den bottenlösa hålet o hittade en botten men kunde inte ta mig ur hålet... Nu när jag tittar tillbaka ett år senare fattar jag inte hur jag ens ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 16:49

Hösten är så fin med alla färger o gå i skogen o plocka svamp är så fridfullt!! ...

Av mammas-lilja - 7 oktober 2014 00:29

Var på sjukhuset idag, på smärtmottagningen, o kom fram till att jag måste lära mig att säga nej o samt att lyssna på min kropp, som ex när jag möter nån bekant o vi står o snackar, min kropp börjar värkar o smärtan blir bara värre o värre så iställe...

Av mammas-lilja - 5 oktober 2014 22:20

Det är så konstigt hur vi människor fungerar. Som nu när jag ligger i skilsmässa o han blev arg o tycker en massa saker om mig när jag inte gör som han vill o jag blir arg, när han gör samma saker som han förbjudit mig att göra. Vi blir så arga o ibl...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards