Alla inlägg under september 2012

Av mammas-lilja - 3 september 2012 09:31

Då är dagen D här och snart är det Dax för operation och jag ÄR SJUK NERVÖS

Av mammas-lilja - 2 september 2012 08:53

Igår kom det en ny dr på ronden, han var rak och ärlig, att jag ha inte en infektion, alla prover visar inget fel, jag ligger inne på avd pga att jag feber, och de inte kan hitta orsaken till varför jag får feber, så om det det skulle fortsätta med att jag får febertoppar så skulle de be infektions avd om hjälp!!

Svårstycken som jag är så har blivit stucken som en nåldyna, de har använt nästa alla kärl som de har hittat, på armarna det vill säga!!

Igår skulle ena nattpersonalen sticka mig i foten och första försöker så vråla jag av smärta och sparka med foten så kärlet sprack. Så då tveka hon vad hon skulle göra men jag sa sätt på mer emla och värme och låt det vara en stund och gör ett nytt försök, och så gjorde vi!!
Min fot!!
Utsikten kvällstid!!
Min underbara frukost!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards