Alla inlägg den 2 januari 2012

Av mammas-lilja - 2 januari 2012 22:37

Snart är det ett år sen jag började blogga!!! Den 4 jan skrev jag mitt första inlägg, tänk vad tiden har gått fort, men året som har gått har inte alltid varit roligt el bra, det har varit ett mycket mycket jobbigt år, och många har farit illa pga att jag har varit och fortfarande är sjuk. Men som jag sa i ett tidigare inlägg så händer det som händer och jag ska tänka så positivt jag bara kan och jag hoppas att saker och ting ska bli bättre så jag, min familj och de nära mig också känna sig bättre och glada!!!                       Sen vill jag slippa alla sjukhusbesök och undersökningar.Hur som helst ville jag bara säga att denna blogg var riktade mot mina nära och kära skulle kunna hålla koll på hur jag mår förutom att ringa eftersom jag har svårt att prata ibland och jag orkade inte sms/ringa alla och informera alla så fort det händer något nytt men den fungerade även för något annat för mig. Som en ventil när jag känt mig ledsen och nere så skriver jag ett inlägg och känner att jag tycker att det är lättare att hantera när jag har fått släppt ut lite innan. Och jag är glad för de som läser min blogg. Vill önska er en god fortsättning på det nya året, kramar!!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards