Alla inlägg den 15 januari 2013

Av mammas-lilja - 15 januari 2013 16:26

Jag har sökt hjälp via kommunen och pratade med de i dag och hon skulle ringa mig senast på fre, jag hoppas att det blir som jag vill, el åtminstone något liknande så jag inte blir besviken. Natten till idag vaknade jag och trodde jag att jag skulle dö, vaknade av en panikattack och när den la sig så lyckades jag somna om efter två-två och en halv timme så vaknade jag och mådde jag piss.

I morse så plingade det på dörren och jag blev lite rädd, då mina killar hade gått till skolan och dörren var olåst, så öppnades dörren och där stod min svärmor och tittade på mig och hon undrade hur jag mådde, då B hade ringt till henne flera gånger och lagt på sen när hon ringde upp svarade jag inte då jag inte hade ljud på och jag inte var i samma rum som min dotter och min mobil. Så hon trodde att det hade hänt nått och hon hade kastat sig i bilen och åkt till oss. Helt i onödan, men det var snällt av henne att komma och kolla oss.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards