Alla inlägg den 2 december 2012

Av mammas-lilja - 2 december 2012 23:05

Jag måste strukturera min vardag bättre än nu, men det är jobbig just nu.
Jag drömmer om en framtid där jag är frisk och där jag hittat mitt dröm jobb och allt flyter precis som jag vill. Varför ska allt vara så sjukt jobbigt???
Så hur spenderade ni er lördag? Jag och maken satt på akuten, talade med min dr i fre eftermiddag och eftersom jag fått blåmärken över magen och ryggen utan anledning samt att mina värden var körda i botten sist när jag lämnade de, hb låg på 100 och det ska ligga över 110 så var han rädd att de hade sjunkit mer så då "beordra" han mig att åka in eftersom han inte ville vänta till mån, men mina värden hade blivit mycket bättre så de kunde inte förklara varför blåmärken uppstått, som vanligt med andra ord :-) så fick jag åka hem efter 5 timmar på akuten.
I förra veckan blev jag bestulen av någon jävel på posten!!!!! Hade beställt ny mobil, iPhone 5 och när paketet kom var det tomt!!! Någon hade skärt upp det fint och tömt den på MIN mobil. Jag önskar att min jävla otur kan vända nån gång.
Jag önskar att jag har varit snäll i år så tomten kommer med ett mirakel piller åt mig.
I morgon är det min födelsedag!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards