Alla inlägg den 2 februari 2013

Av mammas-lilja - 2 februari 2013 23:56

I kväll har jag haft tjejmiddag med mina underbara vänner. Det var lite synd att några insjuknade och kunde inte komma men det blir fler tillfällen, och ni får krya på er!! Det går magsjuka och det är något jag hoppas att jag slipper i år. Men tillbaka till middagen, så vi åt tacos och snackade massor, det är så underbart att för en stund få slippa tänka på allt jobbigt i livet och få en trevlig stund med mina vänner.
Jag har haft en super trevlig kväll!!!!

Av mammas-lilja - 2 februari 2013 23:30

Det är så sjukt att tiden bara springer i väg fast ändå inte, jan månad har varit sjukt lång denna månad, och vintern känns som den aldrig kommer ta slut?
Hänt lite sen sist, jag och maken har haft möte med fk och mitt jobb och mina doktorer samt min kontaktperson och vi har diskuterat min framtid och då kom det upp att urininfektionen är tillbaka men han ville ha ett till prov och är det positivt ska han behandla den annars avvakta och se pga av den höga mängden antibiotika i höstas. Och det var bra för min arbetsgivare samt fk att höra och se hur jag mår och vad jag klarar av och höra vad jag vill med mitt liv. Men just nu är det vänta och se om jag kan börja med behandlingen el inte.
Jag har faktiskt haft lite mer vilja och varit jävligt envis så jag har varit på lunch med vänner ungefär 1 gång i veckan och det är sjukt så sjukt härligt att få känna sig normal, som alla andra och även om det ibland är väldigt dyrt efteråt med svåra smärtor och kramper och en förlamande smärta så är det värt det.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards