Alla inlägg den 6 februari 2013

Av mammas-lilja - 6 februari 2013 23:01

En kvälls bild, så fint när snön ligger på grenarna.

Av mammas-lilja - 6 februari 2013 22:34

I mån ringde min dr. Andra urinprovet var positivt med nån bakterier så nu är det antibiotika i en vecka och jag frågade även om mina blodprover också och crp låg på 30 ( ska ligga under 10) sen när jag har ätit klart så är det 2 veckor innan det är dax för nya prover. Har dock fått feber o och symtom på uvi samt att njuren gör fruktansvärt ont.

Jag pratade med min kontaktperson igår och idag det har nämligen hänt saker med mina insomnings tabl, har just fått det utskrivet och när jag skulle en tabl så var det en del som saknades det en del, så nu måste jag ringa och boka ett samtal med min dr, jàag drog det med min kp och frågasde om jaeg skulle ändra dàoseringaen mot en lägre dos, så när jag har en sån natt så blir skadan inte likq sa att jag inte aska ändra på mina mediciner innan jag ska till TUB. Om jag smyg startar så drar jag bara ut på helvete.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards