Alla inlägg den 24 mars 2013

Av mammas-lilja - 24 mars 2013 22:54

Arg, besviken, upprörd, ledsen, sårad, ensam och maktlös, är några ord som ungefär beskriver hur jag känner mig för det mesta just nu, öppnas ena dörren så slås en annan igen rakt i fejset. Har avslutat antibiotikan för en tid sen, för denna gång det vill säga.
Jag ansökte om personlig assistans och det blev avslaget pga att mitt tillstånd inte är varaktigt, och det är sj ukt, varit sjuk i 2 år och 3 mån och de kan inte lova att jag kommer vara sjuk för resten av mitt liv, och ändå gör man en omprövning vartannat år för att säker ställa att man fortfarande sjuk, jävligt konstiga regler!!! Men jag ansökte då om hemtjänst och blev beviljad och då vi hade talat per telefon så lät det på henne att det var samma timmar vi ansökte om nu, så livet kändes lite lättare, men så kom bakslaget med brev, 5 timmar i veckan?? Hur faan ska vi hinna allt som står på listan utan att stressa?! mig för går det nämligen inte att stressa gör då ubryter min kropp ner och alla symtom blir också väldigt jobbiga för mig. Jag ska sätta mig ner och förklara vad som är på g....

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards