Alla inlägg den 6 januari 2011

Av mammas-lilja - 6 januari 2011 13:28

Gissa om jag är glad att jag gick ut och sprang i morse nu när jag tittar ut genom fönstret. Nu har jag varit duktig och städat klar, nu liggerjag på soffan med rent samvete bara synd att jag ska ha så himla ont i magen:(

Av mammas-lilja - 6 januari 2011 09:26

Nu känner jag mig duktig iallafall, tog mig ut på en rundapå 6 km på 45 min, Sprang saktare än vanligt men är inte helt frisk än. Så nu ska vi stor städa hemma medans jag har energi kvar;) innan jag faller plattpå rygg i soffan:)

Av mammas-lilja - 6 januari 2011 05:11

När jag väntade min andra son blev jag väldigt sjuk slutade med att jag blev stomiopererad och har nu 9 1/2 år levt med stomin men drömmen har ju alltid funnits där att lägga ner stomin. Jag gjorde ett försök ett och halv år efter jag fick stomin men det misslyckades för jag var för överviktig, då man e överviktig binder fettet fast tarmarna och doktorerna kan inte dra ner tunntarmarna för att göra behållaren, ungefär som en urinblåsa fast för avföring;) för sen koppla ihop tarmarna med rektum så jag slipper påsen på magen. Nu har jag fixat att jag har gått ner i vikt, jag har gjort en sleeve operation, då minskar man magsäcken med 75% så nu har jag gått ner 18,5-19kg och har 8 kg kvar innan jag har gått i mål. Men nu orkar jag träna, jag springer 5 gånger i veckan.   Men just nu mår jag inte så bra, fast det går upp och ner hela tiden. Jag vill göra den här operationen så jag kan bli frisk, åtminstone mer än jag är nu men ändå är jag livrädd för den. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards