Alla inlägg den 11 januari 2011

Av mammas-lilja - 11 januari 2011 15:17

Min dr ringde aldrig igår så jag ringde de i morse och syrran lovade att jaga han idag så kvart i 9 i morse ringde han, så då fick jag mina mediciner samt en tid i morgon, hoppas han fixar mig nu för jag e sååå less nu. Jag ville åka och träna men det skiter sig när jag mår dåligt så jag åkte och lämnade lite prover och hämtade min medicin på Apoteket sen passa jag T så S kunde träna. Jag satt på golvet på gymmet och tittade på när alla tränade, även grannen L var där och tränade jag e så avis, ville också men men...Igår ringde jag och bokade en tid till tatueraren för att skriva barnens namn, de är inte samma som gjorde den andra så den 20 blir det gjort:)Och mina muffins jag gjorde igår med vit choklad var sååå farligt goda tur att barnen var hemma och hjälpte till att äta de annars hade jag ätit de ensam, för jag har inte samma karaktär som min vän som lät bli de:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards