Alla inlägg den 19 januari 2011

Av mammas-lilja - 19 januari 2011 16:30

Min son och hans kompis kom och fråga om de kunde åka rollerblades ute nu:) ja vad tror ni? det är isit ute och massa sand fortfarande vinter ute. Då klia de sig i huvudet ja det är sant, då får vi hitta på något annat. Ja det tror jag me;)

Av mammas-lilja - 19 januari 2011 14:12

I morse lämna jag B på dagis vid 9 för vi tog sovmorgon, jag fick inte liv i henne förrän halv 8 och jag fick inte upp henne ur sängen förrän kl 8 och orkade inte stressa så vi tog det lugn. Sen tog jag en promenad till Ica och handlade hem lite, sen gick jag hem, tänkte göra lite hushålls sysslor medan jag hade ork kvar sen ringde min gamla mobil som barnen använder och det var min make som var smått förbannad, dagis hade ringt och jag hade ljudlöst så de hade ringt min make som hade försökt nå mig flera gånger så han trodde jag låg avsvimmad så han hade blivit orolig så nu är jag har jag en order att ha ljud på:) men efter en timme på dagis fick jag hämta B som har feber:(Så jag har fått avboka min tatuerar tid i morgon:( men boka om den till nästa fre, hoppas hon är frisk då.

Av mammas-lilja - 19 januari 2011 08:25

Igår kväll kunde jag inte somna, tankarna for runt i skallen på mig, och ont hade jag, blöder gjorde/gör jag, så kom dödsångesten. Jag vill inte dö, om jag dör nu skulle aldrig B komma ihåg mig, men killarna är ju äldre så de skulle göra det, även om det gör ont i mitt hjärta att veta att de skulle komma ihåg så vad skulle jag missa, första riktiga flickvänner/pojkvän studenten, förlovning, bröllop, barnbarn, mitt hjärta gick i tusen bitar och jag grinade. jag trodde min make sov då han vände sig om och frågade vad som stod på, då jag förklarade vad det var för fel så sa han att de aldrig hade låtit mig åka hem om jag hade svävat iför döden och att mina värden inte hade varit så bra om jag hade varit så dålig. Så då lugna jag mig;) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards