Alla inlägg den 17 mars 2012

Av mammas-lilja - 17 mars 2012 20:59

Så kom lördagen, och jag har sovit hela dagen, eller rättare sagt legat i sängen med svåra smärter, varit upp ett par gånger till toan, sen känt att jag inte orkat stå på benen så tillbaka till sängen.

Kom upp vid 19:15 och åt lite föda kände att jag behövde komma ut och få lite frisk luft så jag tog maken och gick ett varv rumt kvarteret, väl hemma så kände jag att jag behövde lägg mig igen ( tur för mig att jag har en laptop så jag kan sitta i sängen)

Planen för i morgon är att städa, kul eller hur? Måste även vika in kläder åt barnen och byta sängkläder vilket kommer göra att jag har ett berg av tvätt på måndag, hoppas det ska vara sol så man kanske kan hänga ut tvätten, det älskar jag med sommaren, när man hänger ut tvätten så luktar den så gott och det går sjukt snabbt för tvätten att bli torr.

GUD VAD JAG ÄR TRÅKIG!!!!! på en lördag så bloggar jag om min tvätt, ledsen för det:-)


Nästa veckan ska jag genomföra ett exprement, men täker inte tala om vad det är för då lär jag inte göra det, ska bli spännande, eller hur?


Veckan som kommer har jag en dag till sjukhuset men två besök sen är veckan tom på planering, så jag tänkte att jag ska ta fram mina pärlor och börja skapa, för jag saknar det.









Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards