Alla inlägg under mars 2012

Av mammas-lilja - 5 mars 2012 22:06

Gud vad jag ser ut utan smink, jag har skjutit upp att jag måste ringa hud om mina utslag men de blir bara värre och värre måste ringa i morgon, påminn mig bara!!!!!! 

Av mammas-lilja - 5 mars 2012 22:03

Av mammas-lilja - 5 mars 2012 21:58

Ifre var jag och barnen och klippte oss, kände att jag ville ha en ny frisyr så jag hade letat på nätet och här: http://www.hairworld.se/frisure.asp?areaid=20 så klicka jag in på kort hår och hittade en skit snygg frisyr, se bilden, men lite likt blev det men inte hundra men jag gillar det, det är bättre än långt och om några veckor blir det längre och då fr jag gå till frissan och be de ta där bak bara, killarna blev tjusiga!!! Fast de vill att jag ska säga tuffa och coola ;-)

Av mammas-lilja - 4 mars 2012 22:02

Jag träffade dr och vi utvärderade behagningen och ja sa det jag ville och det är få den igen eftersom jag blev lite bättre och eftersom jag har känns de tre sista dagarna så skulle effekten vara markant bättre om de gjorde affaresen nu, men min dr skulle tala med min ängel för att se om vi kan köra igång så fort de har plats.

Jag vet inte om det är solen med kombination med att jag äter d-vitamin, eller om det är att jag sover nästan hela tiden, som har gjort att de timmar jag är vaken så är jag väldigt pigg och har väldig energi, har haft ork att gå en sväng om dagen i solen även om det gjorde att jag har varit helt död och sovit i 2-3 timmar när jag har kommit hem men när jag vaknat så har jag varit lite piggare än vanligt.

Så nu håller jag tummarna att jag kommer att få göra behandlingen så fort som möjligt så kanske jag kan bli så bra att jag kan börja jobba, kanske inte heltid men bara att jag kommer ut från huset.

I slutet av mars ska vi, jag, mina dr och försäkringskassan ska träffas och prata för första gången och är lite nervös för det, så hoppas jag att det ska gå bra.

Av mammas-lilja - 2 mars 2012 23:53

Denna vecka har killarna haft sportlov, så skönt för jag slipper ställa kl och kliva upp och jaga upp skoltrötta ungar. De har även somnat tidigt utan diskussion, längtar till sommarlovet just för den orsaken.

Jag ska berätta en sjuk sak, i söndags skulle jag öppna min medicin som jag hade hämtat ut tidigare i veckan så hade jag fått fel medicin, hade fått morfin istället för metadon!!! Så maken åkte till samma kedja men en annan affär, och då så sa de: Nä de hade inte gjort nått fel.

Så dagen efter så ringde jag till sjukan och pratade med de som jag pratade med när jag behöver ett nytt e  recept, och de såg att dr hade skrivit ut rätt medicin och att det var apoteket som hade strulat, och att jag bör vända mig till det apoteket där jag hämtade ut medicinen


Och när jag hade gjort det så sa hon att det såg rätt ut och hon inte trodde att jag hade fått fel, men hallå jag håller ju i ett morfin paket!!!!

Så hon sa att jag fick komma dit så skulle de se vad de kan göra. Så eftersom jag skulle till sjukan så var det bara kasta mig över telefonen och boka färdtjänsten, eftersom tiden var knapp men jag lyckades boka en taxi till apoteket och sen 10 efter jag hade kommit dit så gick taxin till sjukan, så väl inne på apoteket haffa jag en i personalen och frågade efter damen jag pratade me, så ringde mobilen och taxichaffören var framme och stod och väntade på mig utanför, så när damen kom ut hade hon lyckligtvis tittat efter och upptäckt felet och redan gjort i ordning mitt metadon så vi behövde bara byta, och hon bad om ursäkt, men jag tycker det är helt sjukt att något sådan ska hända, tur att man har ögonen öppen innan man sätter i sig pillerna

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards