Alla inlägg den 1 april 2012

Av mammas-lilja - 1 april 2012 23:39

Tidigare i veckan var J, jag och farmor och shoppade skor till J, kanske B om det skulle finnas, så vi kom hem med ett par skor till mig(bra löparskor, då jag ska starta min träning), en topp, en skit snygg munkjacka, till mig ( du är världens bästa svärmor, du gjorde mig så lycklig) två par skor till sonen och han lyckades flörta till sig convers av farmor ;-) och massa kläder, och B foc två skit läckra dressar och tröjor och skor så klart, lite stora, så idag när vi var iväg så fick hon till sin stora önskan hello Kitty skor!!!! Men vi hade en riktigt trevlig dag med farmor med shopping och vi umgås och pratar och det är super kul skulle tycka det även om hon inte skämmer bort mig med kläder och skor, är glad dock väldigt glad att hon vill för jag har inte råd just nu att lägga det på mig själv. Lite bilder på vad vi köpt!!!

Av mammas-lilja - 1 april 2012 23:36

Idag har jag pyntat lite påsk hos oss inte inne då maken e allergisk med utanför, så grannen göra det så jag och b härmade henne ;-) annars så var vi, jag, L och B, och shoppade med farmor idag medan maken och J städade hemma. I morgon ska jag ha en telefon tid med min dr, nu ska jag ta i tu med min trötthet är sjukt less på vara konstant trött, så lite blodprover kanske? Sen så har jag mått sämre de två sista veckorna, ökad smärta, i morse kom jag inte ur sängen hur jag än försökte men smärtan satte stopp, åtgärd, jag ska snart börja arb träna så vill inte riskera den på nått sätt. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards