Alla inlägg den 9 april 2012

Av mammas-lilja - 9 april 2012 13:50

Nu har jag startat kampen mot mina piller, eller för två veckor sen slutade jag med mina lugnande, men i går så sluta jag med mina insomnings tabl och de gick bra, och jag vakna kl 7 i morse och var pigg och jag såg även pigg ut enligt maken, hoppas det går lika bra ikväll, jag vill bli av med så mycket jag bara kan, och det är så skönt att slippa "hang over" som jag får av mina insomnings tabl.

Av mammas-lilja - 9 april 2012 13:28

  Idag har jag rensat min altan från allt skit, och massa från förrådet också, en hel släpvagn full med skit blev jag av me, så nu kan jag sitta på altan när solen skiner  


Maken var och hämtade ett lass med sand till Bs sandlåda också, var vi har varit flitiga idag!!!


Idag ska L efter mycket tjat få testa om han tycker fotboll är så roligt han tror, jag tycker själv att det är sååååå tråkigt men får offra mig för hans vilja, innan jag blev sjuk höll killarna på med MMA och det är en bra sport och den passar mitt intresse mer men nu är deras och min kondis så dåligt att vi jobbar denna termin för att förbättra den sen efter sommaren ska de börja med MMA igen.


Nu blev jag sugen att göra smycken, får se om jag blir klar med mitt armband idag så får ni se den .


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards