Alla inlägg den 8 april 2012

Av mammas-lilja - 8 april 2012 21:43

Jag ligger i sängen med B som somna när vi åkte hem från Janne som vi var och firade eftersom hon fyllt år, och B sov så länge att jag trodde hon skulle sova för natten men ikke det.


Så nu ligger vi i sängen och B tittat på djungelboken, och jag surfar på nätet, då säger B från ingenstans att hon vill se bilderna på bebis, så det gör vi, och då säger hon att hon vill ha en lillebror!!!!!!


Så då sa jag att gå och fråga pappa, så då gick hon sen kom hon tillbaka och sa pappa säger nej!!!!

Fult av mig, men så slapp jag säga det;-) runt om oss har det skett en babyboom så i går höll B i en bebis på 3 veckor....


nä nu ska jag fortsätta glo på djungelboken.




Av mammas-lilja - 8 april 2012 18:12

Nu börjag ledsna på alla piller jag har, ska ringa smärt mott på tis och prata med min dr om hur jag ska trppa ner på skiten, är less på må som jag gör, och visst tror jag att det kommer bli jobbigt men det kommer gå över, det måste det för så här vill inte jag leva längre. Pillerna är till för att man ska må bättre men när man mår sämre när jag tar de finns det ingen vits med det, eller vad tycker du?  jag vill bli människa i skallen igen!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards