Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av mammas-lilja - 5 oktober 2013 22:39

Igår jobbade H hos mig, och i förr går fick jag humira sprutan så i går hade jag väldigt ont. Så igår gjorde vi inte många knop. Men på eftermiddag skulle jag på toa och på väg tillbaka går H och håller i mig, men jag faller och ligger på halls golvet och jag krampar, och H sprejar mig med Nitro, men krampen avtog inte, en halv timma senare kunde jag prata lite, då bad jag L att ringa maken men han skulle dröja 30 min och mina kramper gav sig inte så jag bad L att ringa farmor(min svärmor) så efter 5 min kom farmor och farfar(mina svärföräldrar) och de diskutera vad de skulle göra, så farfar tog tag och drog mig till soffan och då fick jag jobbigt att andas och så börja jag hulka och så svalde jag det som kom upp då la de mig i framstupa sidoläge sen låg jag och kippa efter andan. Då diskuterade H, farmor och maken att ringa en ambulans.
Under tiden ligger jag i soffan och försöker få luft, och smärtan när någon rör mig under dessa kramper är fruktansvärd, och väntan på ambulansen kände som evighet, det tog ca 35-40 min för den att komma.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards