Alla inlägg den 7 oktober 2013

AVA

Av mammas-lilja - 7 oktober 2013 16:19

Kommer upp på AVA sent på kvällen och jag får komma till en säng och komma in på rum, där jag är den enda tjejen. Gubben Bredvid är super dement. Men de frågar om jag vill ha nått att äta: ja det vill jag!! Och kommit igenom ena mackan så kommer syrran in och säger att jag inte får äta och tar brickan. Sen skulle jag gå på toa och på vägen tillbaka så ramlar jag och slår mig, höger sida som vanligt,
Sen på natten så håller jag på somna så helt oplötsligt så far sängen och värsta smällen, då har gubben i sängen bredvid ställt sig upp och hoppat ur sin säng och landat på mina grindar. Sen när jag äntligen hämtat mig mitt i natten, så kommer en dåre till :-(
Han slår och dunkar i grindarna så jag blev galen. Inte en blund på hela natten och hela dagen, och jag frågade 1000 gånger om när jag skulle få byta avd men väntan blev lång. Kl 14 men det kändes som en evighet sen fick jag komma till min avd och samma sal som sist!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards