Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av mammas-lilja - 6 oktober 2013 11:36

Inne på akuten gick det fort, fick vänta ca 5 min innan den första undersökningen, sen kom vi till plats två, maken var vid min sida hela tiden och jag krampa och hade skit ont hela tiden, de gav mig mer Morfin och stesolid.
De stack och stack men de kärlen
bara sprack.
Hade ingen aning om tiden heller. Strax innan vid 22-22:30 kom beslutet att jag skulle bli inlagd, så en natt på AVA innan jag skulle över 26:an

Av mammas-lilja - 6 oktober 2013 08:19

Mina underbara älskade barn!! Jag är sååå ledsen vad ni behöver gå i genom och vad ni behöver se. Det smärtar mig. Jag är så glad att ni är så underbara. Är så stolt över er!! Jag önskar bara jag kunde pussa bort all smärta men det får vänta tills jag kommer hem!! Jag älskar er mina underbara barn!!!

Av mammas-lilja - 6 oktober 2013 08:04


När ambulansen kom så skulle de försöka sätta en infart, men de hitta ingen. Så säger de: sluta spänn dig, sluta skaka?? Undra hur det tänkte, så farmor säger, det är ju ett av hennes problematik.
Ena sjuksköterskan försöker sätta en infart, men hon hittar inget men tillslut väljer hon en på armvecket men den spricker och de letar vidare.
Jag ser mina barn står och tittar, så jag önskar att de ska lyckas så de kan få in mig i ambulansen.
Jag ligger fortfarande och kippar efter luft.
Tillslut tar hon och tittar på foten och hittar en infarts,
Sen fick jag smärtlindrande och stesolid .
Och de kunde lasta mig i bilen och färden mot sjukhuset kunde börja.

http://instagram.com/p/fHB_kMzPcB/

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards