Alla inlägg den 8 april 2013

Av mammas-lilja - 8 april 2013 20:39

Förra veckan så kissa jag ut tre metallsaker. Ont gjorde det!! Så idag var jag hos urologen och kirurgen som opererade mig. Först fick vi vänta ca 35 min sen han tittade på metallbitarna och var helt förbryllad, det var inget som de använde, men han ville kolla så inte de hade vandrat då jag är opererad tidigare i buken. Han skulle kontakta kirurgen så Jag och S som var med mig han bara slå oss ner i väntrummet igen innan en sköterska ropade upp mig.
Upp i en gyn-stol och dax för bedövningen och hon säger att det kan kännas lite och jag höll på hoppa ur stolen och jag kan bara säga fy fan vad det gjorde ont, och när dr kom och han körde in instrumentet i mitt på bilden så höll jag på svimma och dr säger: vi kan avbryta och boka om tiden och då blir du sövd men då kan det inte ske idag, så kände jag att nu är den inne, gör det du ska snabbt som attan så det blir klart snart. Och de tappade mig på all urin som fanns kvar och sen fyllde de hela urinblåsan med koksalt för att se om det fanns hål el några skador, vilket det inte gjorde, jippie!!! Sen rann koksaltet som vatten hade gått på mig om jag vore med barn.
Jag har varit helt slut hela kvällen, så nu är det bara att dyka ner i säng!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards