Alla inlägg den 10 april 2013

Av mammas-lilja - 10 april 2013 01:46

Vilken dag!! Vakna med en fruktansvärd ångest, ett tryck över bröstet så jag höll på kvävas :-( sen när det var dax att gå till dagis ville B inte gå, gjorde tvärt emot allt jag sa, och väl framme så hann jag knappt få en puss innan hon försvann in till de andra barnen, tog en kort promis med E i solen innan det var dax för tvättstugan (vilket jag kunde göra tack vare L) och var helt mör och hade så ont när jag kom på att jag och N hade möte på handenterminalen och när vi kommer ut därifrån så står en ambulans och vi kommer ut på den delen som är avspärrad av polis, så de vänder sig om och tittar på oss som om de undrar vad fan vi gör innanför avspärrningen, det hade varit ett rånförsök på banken.
Sen åkte vi till Coop och köpte The hobbit den var så bra, så sjukt vackert landskap, vill åka dit där de spelade in den. Jaja i framtiden kanske!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards