Alla inlägg den 25 april 2013

Av mammas-lilja - 25 april 2013 23:54

Igår var jag tillbaka på tub!! Och det var fruktansvärt, inte för att jag inte ville utan för jag bara hade sovit en timme natten till mån och sen efter lunch så kändes det som jag hade ett tryck över brösten och hur jag än försökte så gick det inte bort, försökte sova men det krypte i hela kroppen, jag hade mycket ryckningar i mina muskler, kunde inte prata, kände mig panikslagen.
Jag försökte sova en stund men det gick inte och så kom lunchen men hade ingen mat lust alls sen skulle jag vila men fick panik och går ut i korridoren och möter min kontakt person E här, och då brister det för mig och jag började gråta så hela jag skakade och jag fick panik så jag kunde inte andas och jag skakar så mycket att jag inte kan kontrollera min kropp, och E höll mig men hon skulle sträcka sig så hon släpper mig med ena handen och då rasa min överkropp och huvudet i väggen, jag hade tappat all kropps funktioner så E skriker till sina kollegor och ena hämtade sängen och när jag skulle resa mig hade jag noll kontroll så till sluta fick att E fick lyfta mig med tag i byxlinningen och kasta i mig i min säng, resten av dagen sov jag..

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards