Alla inlägg den 19 april 2013

Av mammas-lilja - 19 april 2013 19:05

Idag åkte jag hem på permis!! Mysa med family, you now!! Men jag kommer tillbaka på mån!!
Innan jag åkte fick jag ligga på rygg med nålar i båda öronen, det hjälper även abstinensen och ångest, man känner ett lugn i kroppen efteråt när det har gått en stund.
Har sen i går kväll Längtat hem till familjen!!!!

Av mammas-lilja - 19 april 2013 10:23

Idag ska jag hem på permis!! Mysa med family, you now!! Men jag kommer tillbaka på mån!!
Nu ligger jag med nålar i båda öronen, det hjälper även abstinensen och ångest, man känner ett lugn i kroppen efteråt när det har gått en stund.
Måste bara säga att maten här har varit så mycket bättre än vad jag är van vid på sjukhus, det gör också att det är lättare än en marddröm att ligga här!!
Längtar hem Idag ska jag hem på permis!! Mysa med family, you now!! Men jag kommer tillbaka på mån!!
Nu ligger jag med nålar i båda öronen, det hjälper även abstinensen och ångest, man känner ett lugn i kroppen efteråt när det har gått en stund.
Längtar hem nu!!

Av mammas-lilja - 19 april 2013 08:45

Natten till igår så kunde jag inte somna, sista gången jag tittade på kl var den 03:30, sen blev jag väckt vid 07:10, dax för medicin, vilket jag har bett om så jag ska slippa anfallen.
Men igår hade jag en tid till dr på smärtmott på andra sjukhuset så det blev en taxifärd dit och när jag kommer in på sjukan i huvudentrén så känner jag hur svetten börja rinna och jag fick hjärtklappning och yrsel och sen ännu mer svett, första tanken var in infarkt men sen kom jag på det, det var abstinens symtom som var igång triggad av alla människor som var i rörelse vilket var så sjukt jobbigt!!
Men besöket gick som jag ville. Sen var det dax för taxi tillbaka kväll.
Sen på kvällen kom NA (anonyma narkomaner) som jag har lyssna på i en timme.
Igår fick jag även en lugnande/sömn tabl så jag skulle bli trött, vilket hjälpte!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards