Alla inlägg under februari 2011

Av mammas-lilja - 21 februari 2011 22:00

Idag har jag och min make lagat mat:) jag gjorde smeten sen kunde jag inte stå på benen, blev helt svimfärdig så då fick maken ta över matlagningen. Men när maten var såååå goood. Mår inte så bra just nu:(

Av mammas-lilja - 19 februari 2011 23:41

 
Av mammas-lilja - 19 februari 2011 23:36

Igår träffade jag So och S, det var skönt att lämna huset innan jag höll på bli galen, och vi åt lunch, skönt att slippa laga och diska;) Idag har vi och killarna medans B var hos världen bästa farmor, min svärmor man kan ha, Gud vad jag älskar min makes föräldrar, mina barn är lyckligt lottade att de har så underbara farföräldrar, tillbaka till ämnet, så var vi på bio och såg Harry Potter, var inte så bra som jag trodde att den skulle vara men barnen tyckte att den var bra och det är det som räknas.Sen i kväll har jag lagat ett recept som jag hittade i Annikas blogg, jag har en länk till hennes blogg, hur jag känner henne? Jo vi opererades på samma dag och första gången vi träffades sa det bara klick och det var som vi känt varandra i flera år, en hel härlig tjej, och igen tillbaka till ämnet:) en fläskfilé gryta med klyftpotatis sååå goood att jag nästan dog. Sen bakade jag, L och B muffins med hallon och vit choklad men de blev lite missbildade för jag orkade inte göra två plåtar så jag tryckte ihop de på en så det blev en jätte muffins så när jag delade de så blev de inte så fina men de var gooda:) och det är ju det som räknas.

Av mammas-lilja - 17 februari 2011 22:49

Min middag sååå gott 

 
Av mammas-lilja - 17 februari 2011 22:44

Usch och blä på ren svenska säger jag bara!!!!! För fy jag mår Inge bra har haft riktigt ont sen igår på dagen. B vaknade kl 2 i går natt, vilket inte gjorde så mycket då jag inte kunde sova för jag hade så ont i magen, vid 4 gick vi upp för hon behövde sköta magen så vi satt och tittade på barn program och när kl var 5 ville jag lägga mig igen maken hade klivit upp och skulle åka till jobbet när B kröp upp bredvid mig på soffan och vi myste sen somna vi där, och sov till 7 och det var inte roligt vakna med sådana smärtor att jag funderade allvarligt på ringa efter en ambulans och åka in. Klockan ticka på till slut insåg jag att jag tar mig inte till dagis så ringde skolan informerade J fröken att han skulle bli sen för han behövde lämna B på dagis, för jag tog mig inte ur soffan. Vi hjälptes åt att klä B i soffan sen gick de, J var en riktig räddare i nöden. Sen ringde jag medicin mott för andra dagen i rad, visst igår hade jag andra besvär som de löste och hon skulle höra med dr om de kunde höja min smärtlindring och det fick jag så nu kan jag ta mig ur soffan igen:) och jag lyckades även laga middag idag, ugns pannkaka med stekt fläsk vid sidan om och egen gjord fruktkomplott:) det var såå gott.

Av mammas-lilja - 15 februari 2011 11:52

Så här ser kameran ut, nu har den passerat i mina tarmar;)

Av mammas-lilja - 15 februari 2011 11:41

Min lunch, kyckling med mozzarella inlindat av bacon sååå gott 

 
Av mammas-lilja - 15 februari 2011 09:59

Fick order om att dricka mycket så det blev en sådan till att börja me och den är såå god

 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards