Alla inlägg under februari 2011

Av mammas-lilja - 15 februari 2011 09:57

Dessa vill jag ha!!!!

 
Av mammas-lilja - 15 februari 2011 09:53

Så i morse fick jag kliva upp 04:30 och usch vad det är hemskt även fast vi la oss 21:30 så vad det hemskt jag beundrar min make som gör det varje vardagsmorgon, puss på dig och tack från botten av mitt hjärta. Tillbaka till ämnet:) sen ringde jag farmor så hon inte skulle sova fast hon var uppe med tuppen så hon skulle komma och ta barnen så vi kunde åka mot sjukhuset, vi åkte kl 6 och var framme 6:50 sen fick jag svälja en kamera som var lite större än en Alvedon sen spände hon ett bälte runt bröstkorgen på mig sen fick jag en mottagare i en väska som jag med jämna mellan rum måste kolla att den blinkar. Sen fick vi order om att promenera och jag fick börja dricka 9:10 och äta 11:10 jippie är nu hungrig och smått sugen på dessa:) ja de var till maken och barnen men i själva verket är det jag som kommer äta upp de:)Så nu promenerar jag mellan vardagsrummet och köket och lyssnar på remember med sommer    love samtidigt som jag bloggar;) 

Av mammas-lilja - 14 februari 2011 21:45

Åh jag älskar dig min make vet du det? Du är den bästa mannen i hela världen. Vi hade bestämt oss för att inte fira alla hjärtans dag i dag utan i helgen eller när nästa tillfälle gavs, men han hade köpt en parfym åh den luktar såååå gott och ett par skit snygga jeans till mig. Tror ni jag kände mig som en usel fru som bara köpt choklad och gelé hjärtan till han:( men han är så underbar min man!!! Jag ska fota mig i jeansen i morgon så får ni se de.

 
Av mammas-lilja - 14 februari 2011 12:52

Alla hjärtans dag åhh såå mysigt eller hur? Nä inte i år. Från kl 12 får jag bara inta flytande föda och från kl 22 får jag inte äta eller dricka bara ta mina mediciner med en klunk med vatten. Så vi ska inte fira nått idag, jag har bett min make att vara hemma med mig i morgon, jag ska vara på sjukhuset kl 7. Hoppas han får ledigt.Bara för man inte får äta då vill man äta allt och när man får äta vill man inte ha något.I morse när jag vaknade hade vi -19 grader ute det är helt sjuk kallt men det ser så skönt ut ute när solen skiner, längtar tills man kan grilla och sitta ute och äta. 

Av mammas-lilja - 13 februari 2011 19:50

 
Av mammas-lilja - 13 februari 2011 19:41

Nu har jag bakat muffins men barnen sa vadå är det ingen choklad i de? Dåligt mamma, det är då man bli så glad eller hur? Tur att de tacksamma mina små liv

Av mammas-lilja - 13 februari 2011 18:34

Så blev gardinerna i vardagsrummet.

 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards