Alla inlägg under februari 2011

Av mammas-lilja - 6 februari 2011 09:25

I fredags var det kaos. Min make var hemma för jag skulle till SÖS, så från halv 8 var jag tvungen att vara fastande och jag vakna halv 8 Så först packa till barnen för de skulle sova hos farmor, för vi skulle åka x-ning. Sen lämna barnen, J som var hemma och sjuk och B då dagis hade stängt, sen åkte vi mot SÖS kom dit 45 min tidigt, när de var en halv timme kvar till min tur så kom sjuksköterskan ut och berättade att de har två maskiner men den ena hade gått sönder under natten så det var stora förseningar och undra om jag ville vänta eller boka en ny tid, jag hade ju inte tiden att sitta där hela dagen när vi skulle åka på x-ning, så nästa vecka skulle de klämma in mig. Så då var det bara att åka hem åt, fast jag var ledsen att jag inte fick göra den så min make ville muntra upp mig så vi åkte till H centrum och vi gick in på Vera moda och HM men hitta ingetblev ännu mer ledsen så vi valde att åka hem för jag tappade all lust till att handla. Så då föreslog min make att vi skulle ta med oss Kina mat hem, då tyckte jag att vi skulle se vad de hade för luncherbjudande istället för beställa och när vi kom dit var det bara äcklig mat så då blev jag ännu mer ledsen så då ville jag bara hem utan mat Och halvt svimfärdig då kl var halv 1 och jag hade fortfarande inte ätit:( då åkte vi hemåt, kom hem åt en smörgås och somnade sen vakna vid 2 tiden då var det dax att göra sig ordning. Vi åkte på x-ning med min älskade store bror K och min tjejkompis J. Väl framme vid båten så byte vi om och sminka vi oss innan vi tog oss till baren och det kan ni nog gissa hur det sluta eftersom jag bara hade ätit en smörgås men det som händer ute på havet stannar ute på havet men hela dagen hade jag varit utan smärtstillande för jag vill dricka det gick bra till en början, visst jag kände att jag hade lite ont men mot natten gick det inte länge jag kunde inte gå utan föll ihop 3 gånger på väg till hytten och sen fick jag försöka somna grinandes för jag vågade inte ta smärtlindringen fast jag hade sluta dricka 1-1 1/2 timme innan, men när det hade gått 2 timmar så tog jag Alvedon som lindrade lite så jag kunde somna och sov 3 timmar sen tog jag mina piller men hela resan hem mådde jag dåligt och då mena jag inte bara bakis utan jag hade ont i magen. Men trotts allt detta var det här nog en av det roligaste resor jag har gjort fick det jag ville med resan äta gott och skratta mycket och umgås med mina vänner.

Av mammas-lilja - 3 februari 2011 22:51

Min lunch idag;) ser god ut va??

 
Av mammas-lilja - 3 februari 2011 22:33

I går blev jag less på ha sjuka barn hemma så i väg till dr med J och han hade en riktigt ful halsfluss så han fick antibiotika sen fick vi åka till Apoteket tur att farmor var hemma och hade lust att köra oss slapp vi åka kommunalt iallafall. Hela dagen gick åt att fara och flänga sen på kvällen gick jag och maken en promenad blev helt död fick ont som fan så farfar körde hem oss, det var skönt för det var mörkt och kallt ute ändå. Så idag lämna jag B på dagis gick och handlade hem det som saknades till tacosen sen gick jag hem och sov i 2 1/2 timme sååå skönt sen har jag varit duktig idag och vikt tvätt och tog en dans med snabeldraken Idag fick jag en inbjudan till livstilsskolan, där jag gjorde min sleeve opration anordnar en träff för oss opererade så den 5-6 mars ska jag få träffa A igen det ska bli skit roligt. Imorgon är det dax för magnetröngten är nervös för det jag hoppas det inte är något läskigt

Av mammas-lilja - 1 februari 2011 17:57

 
Av mammas-lilja - 1 februari 2011 17:51

Idag var S här med T och vi åt en underbar lunch med grillad kyckling, mozzarella, avokado och sallad såå gott Och T var så söt hon flörtade med mig hela dagen men jag fick inte komma för nära sen fikade vi massa underbar fika också sånt som gör att vi kommer få jobba hårt på gymmet sen när jag är frisk det vill säga hon hade köpt snygga träningskläder till mig som jag ska ha när jag ska till gymmet

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards