Alla inlägg den 12 november 2011

Av mammas-lilja - 12 november 2011 21:36

Av mammas-lilja - 12 november 2011 21:33

I torsdags så var jag på behandlingen sen så åkte jag taxi hem. Och det bästa med de dagar jag har varit på behandlingen är att jag oftast att jag känner mig glad. Sen igår var jag på smärt mott och träffade läkaren och vi gick igenom hur mitt liv ser ut just nu. Jag berättade hur jag känner och vad jag gör på dagarna och vilka val jag väljer att göra och allt sånt så hon ska få en bild hur jag mår både fysiskt och psykiskt. Och vi pratade i en och halv timme och då upptäckte jag att det var 10 min till min taxi gick så då var det bara att skynda mig!! Väl hemma då var jag helt slut, kände att bara ville ligga i soffan, efter en halvtimme besluta jag att plocka fram pärlorna och sortera lite, och när jag skulle lägga tillbaka de så råka jag trycka på ena locket så en ask med 6 fack med olika pärlor flög igenom rummet, så nu har jag lite mer att sortera :-( Imorse var V och barnen M, L och N här och fikade och så plockade jag fram lite pärlor så ungarna gjorde halsband, trevligt sen när de gick hade jag så ont att maken fick ta barnen så jag fick sova ett par timmar på eftermiddagen sen på kvällen har jag gjort klart mitt armband till Annika och gjort ett till.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards