Alla inlägg den 13 november 2011

Av mammas-lilja - 13 november 2011 22:12

Dagen idag har varit en riktigt tråkig söndag, den har inte bestått av något förutom sitta i soffan och glo på tv och ligga i sängen och glott på film. Men jag beslutade att jag ska ha tjejkväll för mina tjej kompisar. Jag har tänkt på många saker som kom upp när jag träffade dr på smärtkliniken som jag inte tänkt på förrän jag satt där och sa de, saker som gör mig ledsen och de här sakerna kan jag ändra på, som tex att jag känner mig nere pga av att jag inte träffar min vänner så ofta, vissa mer än andra men utan barn och att jag får vara jag för en liten stund och i en säker miljö där jag inte behöver vara orolig över att kollapsa och då orolig över hur jag ska ta mig hem, förutom när jag är med min ängel V förstås som alltid får hem mig på ett säker sätt, men jag kan ju inte släpa mig henne överallt även om jag vill det för hon är ju sjukt underbar, rolig, och snäll så kanske hennes andra halva vill umgås med henne ibland också;-) så får jag dra hem mina vänner hem till mig så om jag kollapsar så gör jag det!! Denna vecka som kommer ser bättre ut än den som var, så det känns också mycket bättre. Till sist så ska jag tänka och hålla tummarna för er som ska göra något speciellt i morgon!!! 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards