Alla inlägg den 16 november 2011

Av mammas-lilja - 16 november 2011 23:58

En dag denna veckan fick jag höra av en som inte är min vän (inte för jag tror mina vänner ljuger) utan bara kunde vara utan en åsikt, och hon tyckte att mina smycken var så fina, och det värmde så mycket, den morgonen hade jag ett leende på mina läppar. Vad händer med världen just nu?? Jag lider med er som har fått dåliga nyheter de senaste dagarna, när man ser andra människor som också går igenom ett helvete så ser man sin egen värld med andra ögon efter det, och ibland så ser man sin värld99 på ett bättre sätt, man ser det bra istället för det dåliga, ibland behöver man det för att orka kliva upp på morgonen, nu menar inte jag att jag önskar att alla ska få ett värre helvete än mig bara för att jag ska få må bra, hoppas ni förstår mig rätt. I morgon är min sista behandlingstillfälle!!!! Och från i morgon och tre månader framåt ska jag bedöma effekten av behandlingen sen ska jag träffa min dr och vi ska diskutera hur vi ska gå vidare, antingen blir jag bättre och då får jag en remiss till kirurgen annars ska vi diskutera den behandlingen jag tacka nej till pga biverkningarna. Idag har jag varit hos logopeden med L och vi åkte färdtjänst och det var första gången han åkte taxi och innan var han full av iver men han tyckte det var tråkigt :-D men innan besöket när vi satt i väntrummet, vi var ungefär 40 min tidiga så när jag skulle resa mig kom jag knapp upp för jag hade en fruktansvärd smärta i höger höft, och den har hållit i sig hela dagen och kvällen och nu hoppas jag verkligen att det släpper i natt, så jag kan röra mig i morgon!!!För idag ringde dagis för B hade feber, så kom vi hem och hon sköter magen ordentlig sen försvann feber, men orkar inte bråka med dagis så hon får vara med farmor i morgon,

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards