Alla inlägg den 19 november 2011

Av mammas-lilja - 19 november 2011 20:29

Nu har vi haft en trevlig kväll, med god mat, snackat och pysslat i massor, känner mig glad och det var det jag ville uppnå. Så nu har maken och mina underbara barn kommit hem så har vi myskväll. Och i morgon ska jag bara ligga i sängen, kände redan tidigare under under kvällen att jag började få ont, ( har rört på mig lite för mycket) när vi höll på pyssla och nu när kvällen är över så slappnar jag av och då kommer smärtan.

Av mammas-lilja - 19 november 2011 12:40

Idag ska jag ha tjejmiddag för min vänner, jag förstår er som tackat nej men jag ska inte sticka under

stolen att vissa sårade mig mer än andra, jag har/kan inte träffa mina vänner på samma sätt nu när

jag är sjuk som jag kunde när jag var frisk, och visst det kanske var lite kort varsel men ända,

hade varit tvärtom hade jag sett till att jag hade kunnat gå.

Jag mår piss både fysiskt och psykiskt.

Och när jag umgås med mina vänner så mår jag bättre psykiskt, och jag hade

hoppas att fler av mina närmaste vänner hade

kommit men är så himla glad för de som kommer och vi kommer ha så skoj.

och vi har huset för oss själva för jag har kastat ut maken och barnen!!!

I veckan så när jag åkte in till sjukan så sa chaffören att det är så viktigt vilka människor

 man har omkring sig när man mår

dåligt, de man vill ha omkring sig är de som man vet ställer upp på en när man som mest

behöver det och de som har gjort det för mig kommer jag också alltid finnas här för!!!


Nä nu ska jag börja fixa det sista.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards