Alla inlägg den 8 juni 2012

Av mammas-lilja - 8 juni 2012 15:04

Mitt liv är ett enda stort kaos just nu. Ingenting funger och det är sjukt frustrerande då jag vill vila och blir frisk så jag kan få ordning på mitt liv.

Just nu sitter jag på botten och vet inte hur jag ska ta mig upp, hur jag en försöker så rasar marken under fötterna och jag landar pladask på rygg.


Hade sett fram emot denna helg sen i lördags och nu när den är här och jag ska få vila och ha chansen att må bättre så blir allt bara värre :-( önskar att jag hade en fjärkontroll så jag kunde snabbspola tills jag står på fötterna igen.


ibland kan man prata med en person och man tycker att det var ett bra samtal och man fick sagt det man ville och det uppstod inte en diskution som ledde till ett bråk, och man känner sig nöjd.

Men senare upptäcker man att den personen tror något helt annat och inte det du menade. Det är som man talar två helt olika språk och sen uppstår bråket som man trodde man skulle slippa.


För att byta ämne, är jag sååå glad att börjar bli sommar för jag har fått en ny favorit, ISGLASS och vanlig glass också

är sååå sjukt gott, att jag skulle kunna leva på det och inte äta något annat. Säger bara tur att jag inte är ett barn längre och bodde hemma då man fick ta en om dagen, fast så säger jag till mina barn jag me, tur att skolan finns, fan det är bara 3 skoldagar kvar!!!!



Nä nu har jag en disk som väntar och eftersom jag inte har en diskmaskin tar det en stund, terapi kallas det tydligen :-)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards