Alla inlägg den 17 juni 2012

Av mammas-lilja - 17 juni 2012 23:46

 
Av mammas-lilja - 17 juni 2012 23:42

Idag har jag bestämt mig för att uppdatera min blogg varje dag antingen kl 10 el 14:30 för att låta lite komma ut varje dag. Det är sjukt jobbigt att bära allt inombords.Ska berätta om de helt underbara blommorna L och maken köpte åt mig, de gjorde även en sjukt fin sak för mig, de skrev ett jätte fint brev till mig och när jag läste det rann så klart mina tårar.Lite uppdatering, jag mår bättre psykiskt men det går upp och ner, och jag tycker det är jätte jobbigt att de två senaste, en kurator och en psykiatriker har det skurit sig total mellan mig och de, så smärt mott skicka en remiss till psykiatrin, och efter nästan två månader fick jag komma dit och berättade hur det låg till och då fick jag veta att det var en förberedelse möte inför sömngruppen, och visst jag sover dåligt men det var inte det som jag behövde akut hjälp me. Jag har mått så dåligt på sistone att de på sjukan men även jag är rädd att det går för långt, om ni förstår?Och jag skulle få enskild terapi nån gång i sep-okt och det var ett slag under bältet tycker jag.Just därför mitt beslut att skriva av mig lite i bloggen. Maken hittade på nätet ett preparat som heter humita och man tar det på samma sätt som diabetiker som använder pennor, så får jag en penna som jag kan injektera mig med och efter ett par behandlingar så ska man märka skillnad!!! Så håll tummarna att min dr säger ja till detta sen att alla prover visar att jag är tillräckligt frisk!!!!Nu är det Dax för sängen, el luftmadrass en sådan lite mer lyx variant för vi fick ont av att ligga på soffan så i helgen gick vi in på jusk och köpte en sådan. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards