Alla inlägg den 12 juni 2012

Av mammas-lilja - 12 juni 2012 09:36

Idag har jag mitt första besök hos den nya psykologen och jag hoppas vår kemi funkar eftersom de två sista har det inte gått så bra, jag känner att jag måste lita på personen till 100% för att jag ska vilja berättar saker för henne, och när jag inte litar på de så blir det bara att jag pratar om de ytliga saker och det hjälper ju inte mig.


I veckan startar killarnas sommarlov, det känns som igår som det förra tog slut. Men det ska bli skönt att slippa vakna 6:45 varje morgon och man slipper stressen, man kan kliva upp och äta frukost och gå lägga sig igen, om så nu önskas.


Men min helg som va var väldigt bra på många sätt men mindre roliga på mornarna, varje morgon var det en ny som ringde och väckte mig, det var inte elakt menat men jag hade min första helg själv och jag ville sova ut.

Men jag känner att jag fick umgås med mina vänner och nära och kära och ladda batterierna till 100% igen så det var sååå nice.


Kan berätta när jag kommer hem hur det gick hos tanten, för er som är intresserade!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards