Alla inlägg under januari 2011

Av mammas-lilja - 23 januari 2011 20:30

Nu börjar jag längta till sommaren, man slipper massa kläder som ska på och av, finns tusen anledningar men som sagt är det bara januari än, dröjer några månader innan sommaren kommer. Idag tog jag mig ut på en promenad till affären för att handla nått gott, ser gott ut va? Sen var har min make handlat sushi till middag och det var riktigt gott det me. Barnen fick köttbullar istället:) Hela helgen har gått och än har jag inte haft ork att ta ner julgardinerna ska försöka det i morgon. 

Av mammas-lilja - 23 januari 2011 11:28

Idag är jag glad, i morse ställde jag mig på vågen och den visade 61,4. Så -20,6 kg såååå underbart. Jag vill väga 55 kg har jag bestämt mig för så 6,4 kg kvar sen är jag i mål:)

Av mammas-lilja - 21 januari 2011 23:21

Detta har vi roat oss med iallafall, B valde färgen:) bara för man e sjuk betyder inte det att man kan ha fina tå naglar. Jag har fortfarande jul gardiner både i mitt kök och vardagsrum, det får bli min sak att göra i morgon:) fast det beroende på hur länge jag blir vaken i natt det vill säga. 

 
Av mammas-lilja - 21 januari 2011 22:19

Det kommer bli en lång natt med B som förmodligen har fått vinterkräksjukan som detta stackars barn har spytt och haft diarré i dag:( fast B dricker så bra för att vara sjuk för små barn bli så uttorkade så fort så jag är glad för allt jag får i B. Detta är en verklig påfrestande mån, ingen bra början på året, hoppas att resten av året blir bättre. Fast nu nästa vecka så fyller maken år så då blir kalas och veckan där på har vi en x-ning inbokad hoppas bara jag mår bättre så jag orkar åka. 

Av mammas-lilja - 21 januari 2011 08:46

Så idag var B frisk trodde jag tills hon spydde 2 gånger nu på morgonen så nu ska väl familjen åka på influensan:( Jag har fått en tid att göra ultraljud av mitt hjärta nästa vecka på makens födelsedag. Igår så satt jag och tänkte på vad jag och barnen ska köpa åt han och nu vet jag:) 

Av mammas-lilja - 20 januari 2011 08:22

Idag så är jag och B hemma och har en mys dag:) se på barnkanalen och bygga lego, B är full av energi för hon e frisk idag, så ikväll kommer jag somna helt ovaggat 

Av mammas-lilja - 19 januari 2011 16:30

Min son och hans kompis kom och fråga om de kunde åka rollerblades ute nu:) ja vad tror ni? det är isit ute och massa sand fortfarande vinter ute. Då klia de sig i huvudet ja det är sant, då får vi hitta på något annat. Ja det tror jag me;)

Av mammas-lilja - 19 januari 2011 14:12

I morse lämna jag B på dagis vid 9 för vi tog sovmorgon, jag fick inte liv i henne förrän halv 8 och jag fick inte upp henne ur sängen förrän kl 8 och orkade inte stressa så vi tog det lugn. Sen tog jag en promenad till Ica och handlade hem lite, sen gick jag hem, tänkte göra lite hushålls sysslor medan jag hade ork kvar sen ringde min gamla mobil som barnen använder och det var min make som var smått förbannad, dagis hade ringt och jag hade ljudlöst så de hade ringt min make som hade försökt nå mig flera gånger så han trodde jag låg avsvimmad så han hade blivit orolig så nu är jag har jag en order att ha ljud på:) men efter en timme på dagis fick jag hämta B som har feber:(Så jag har fått avboka min tatuerar tid i morgon:( men boka om den till nästa fre, hoppas hon är frisk då.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards