Alla inlägg under januari 2011

Av mammas-lilja - 13 januari 2011 18:13

Ont börjar jag få igen men nu fick jag smärtstillande:) och jag har tagit mig ner till pressbyrån för att köpa mig något gott:) men dr var här och sa att jag ska få göra en nytt ultraljud i morgon med kontrast sen även en gyn undersökning för att de vill vara säkra innan de ska skicka hem mig. Måste säga att jag må hata att ligga här och gillar kanske inte personalen men doktorerna är bra, till skillnaden från förra gången då det var tvärtom, bra personal men usla doktorer.Och middagen fy fan vad sjukhusmat är vidrig. 

 
Av mammas-lilja - 13 januari 2011 15:23

Nu har jag varit på ultraljud och dr sa som jag förstod att de hade sett nått på min lever på siktröntgen men den såg fin ut på ultraljudet, vad jag förstod. Får se om jag får träffa en dr idag. Men fika har jag fått. 

 
Av mammas-lilja - 13 januari 2011 13:36

Röntgenläkaren vill att jag ska komplettera med ett ultraljud så nu väntar jag på att åka ner till röntgen igen. Undra om de hittat nått?? 

Av mammas-lilja - 13 januari 2011 12:50

Detta fick jag till lunch någon grönsakssoppa med äppelpaj till efterrätt, var helt okej men är såå godis sugen. 

 
Av mammas-lilja - 13 januari 2011 12:34

I morse kom min räddning, hon fixade bättre smärtlindring, när hon skulle sätta nålen så emla hon innan så skönt slippa smärta. Nu har jag gjort en siktröntgen och nu väntar vi svar innan de bestämmer vad de ska göra med mig. Min mottagning suger här:( så man kan inte ens få tiden att gå, och när kag frågade syrran om mina chanser att få åka hem i dag då skrattade hon bara, undra hur jag ska tolka det:)Jag längtar efter min make. Och mina trollbarn. Vill bara gosa med de. 

Av mammas-lilja - 13 januari 2011 01:19

Fick ytterligare smärtlindring vid 23 somna strax efter det vakna och kände mig ganska utvilad och chockad över att jag sov hela natten. Tittade på kl och 00:45. Hela natten va?? Börjar få ont igen det här smärtlindringen fungerar inte så bra. 

Av mammas-lilja - 12 januari 2011 20:21

Nu skulle hon sätta en nål och ta blodprov men hon fick bara provet för hon misslyckades med nålen:( och ont gjorde det och mycket tårar blev det och hon måste sätta den innan i morgon, för jag måste ha den när de ska göra en siktröntgen på mig. och ont har jag:( och hundra år tog det innan jag fick smärtlindring men som plåster på såret fick jag fika, ser inbjudande ut eller hur?

 
Av mammas-lilja - 12 januari 2011 17:50

Utsikten från sjukhuset

 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards