Alla inlägg under januari 2011

Av mammas-lilja - 19 januari 2011 08:25

Igår kväll kunde jag inte somna, tankarna for runt i skallen på mig, och ont hade jag, blöder gjorde/gör jag, så kom dödsångesten. Jag vill inte dö, om jag dör nu skulle aldrig B komma ihåg mig, men killarna är ju äldre så de skulle göra det, även om det gör ont i mitt hjärta att veta att de skulle komma ihåg så vad skulle jag missa, första riktiga flickvänner/pojkvän studenten, förlovning, bröllop, barnbarn, mitt hjärta gick i tusen bitar och jag grinade. jag trodde min make sov då han vände sig om och frågade vad som stod på, då jag förklarade vad det var för fel så sa han att de aldrig hade låtit mig åka hem om jag hade svävat iför döden och att mina värden inte hade varit så bra om jag hade varit så dålig. Så då lugna jag mig;) 

Av mammas-lilja - 18 januari 2011 23:23

Alltså är jag hemma igen men jag har fyra undersökningar kvar, magnetrötgen, ultraljud av hjärtat, ett gyn besök till, en kapselundersökning. Sen ska de kunna ställa en diagnos förhoppningsvis:) men jag har fortfarande väldigt ont även fast jag fick smärtlindring. Är orolig för min cysta fast de säger att den ser snäll ut, för att vi har livmodercancer och sånt som cellförändring i vår familj, så på magnetröngten ska de kolla den lite mer noggrant.  Men jag njuter till fullo och gosa med familjen för jag saknat de såå himla mycket. 

Av mammas-lilja - 17 januari 2011 21:26

Jag har fått åka hem:) äntligen, skriver mer i morgon. 

Av mammas-lilja - 16 januari 2011 15:23

Nu så har jag fått vinterkräksjukan :( och dr var här och jag måste stanna ytterligare en natt här för de vill inte släppa hem mig innan de vet vad som är fel eller har uteslutit allt, så det är bra. Men less e jag och saknar min familj och vill gosa med min make. Det enda positiva här är att man blir upp passad på och det är man inte allt för bortskämd me. 

Av mammas-lilja - 16 januari 2011 10:46

Igår fick jag inte åka hem:( vi har fått vinterkräksjuka i vår sal, men inte jag, inte än iallafall :) är bara riktigt less på ligga här men hoppas jag får åka hem idag iallafall, måste säga att denna avd är den sämsta jag har legat på någonsin. Jag längtar hem till familjen, men igår var min älskade storebror K här med hans flickvän K även om de inte fick komma in och jag egentligen inte fick gå ut mötte jag de vid hissarna, de hade köpt tidningar och smågodis åt mig:) så snällt höll på ruttna här när man inte ens får lämna salen. I natt har jag sovit oroligt vaknat flera gånger och hoppas på att jag var hemma men ikke. 

Av mammas-lilja - 15 januari 2011 08:55

Så då var man tillbaka här igen vill så gärna åka hem igen men jag har så ont i magen så vad ska jag göra?!

Av mammas-lilja - 14 januari 2011 21:09

Så gjort undersökningar nu och fått lite dåliga besked men de har än inte hittat vad det är för fel på mig:(Min make kom på besök idag var lite orolig över om jag skulle bli hemskickad eller inte, sen kom min dr och överraskade hälsade han på, som sagt har de fortfarande inte hittat vad som är fel och de är oroade över att jag har så ont. Och de ville inte låta mig åka hem men jag hade lovat barnen så de vek sig tillslut men jag får bara vara hemma några timmar men nu är det fredagmys med barnen och jag fick Kina mat till middag också. Är så lycklig men har fruktansvärt ont. 

Av mammas-lilja - 14 januari 2011 09:08

min familj och jag vill hem till min underbara familj, igår hade B grinat och ropat på mamma och stått vid dörren och när maken smsa de till mig dog mitt hjärta. Kvart i tio ska jag till undersökning med kontrast hoppas det visa nått. Men jag ska åka hem idag vare sig de vill eller inte. Ska ha fredagsmys till lets dance. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards