Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av mammas-lilja - 2 oktober 2011 22:52

 
Av mammas-lilja - 2 oktober 2011 21:45

Idag har det varit sömn för hela slanten, nästan iallafall, jag fick sovmorgon till 10 sen gick jag ut till soffan med B och vi tvärslocknade och vi vaknade kl 12:-)

Tar det roliga först;-) jag och V har varit på smyckes visning idag hos en vän till V. Och hon hade jättefina smycken. Jag köpte två par örhängen för 60kr/st, men hon hade inte bara örhängen utan även, halsband, armband och mobilsmycken och ringar.


Hennes webbsida heter www.jennykdesign.se


Sen till det tråkiga:-( jag bara undrar varför jag aldrig kan få lite flyt i livet??


Nu börjar jag få biverkningar av metadonen, ödem, mina ringar som i princip ramlar av, kan jag inte ha längre för mina fingrar har svullnat och jag har jätteont i mina ben och när jag vaknar på morgonen är det bättre men långt ifrån bra och nu på kvällen så varje steg jag tar gör ont:-(


Jag tror att jag är förstoppad för varje mål jag äter får jag fruktansvärda magsmärtor under stomin och området däromkring:-( jag har som molande värk där alltid annars också, och jag kan knappt  sätta mig eller resa mig utan hjälp för de gör så ont, värst är det på kvällstid.


Sen har jag biverkningar jag kan leva med, men de är svättnings attacker och då menar jag att kläderna blir blöta.

I tors så svettades jag så mycket att plåstrens ramlade av och jag var tvungen att fråga efter nya och även de lossna för de blev så blöta. Och sen är jag väldigt yr i huvudet, och huvudvärk som kommer pch går, men de kan jag leva med.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards